|
Номер |
Назва |
|
Том 1, № 85 (2019) |
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА |
Анотація
PDF
|
V. M. Kostryschenko |
|
Том 4, № 92 (2020) |
ЯКІСТЬ ПРОДУКЦІЇ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙНОІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ТОРГІВЛІ |
Анотація
PDF
|
A. S. Shcherbakova, A. A. Khraban |
|
Том 4, № 92 (2020) |
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ЛЮДСЬКОГО ПОТЕНЦІАЛУ МІСТ В НОВІЙ ЕКОНОМІЦІ |
Анотація
PDF
|
O. V. Tomchuk |
|
Том 4, № 92 (2020) |
КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА – ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА |
Анотація
PDF
|
O. Y. Suduk |
|
Том 3, № 83 (2018) |
УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ ЯК СКЛАДОВА СИСТЕМА АГРАРНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ |
Анотація
PDF
|
N. V. Stets, S. Y. Stets |
|
Том 3, № 91 (2020) |
УПРАВЛІНСЬКИЙ МЕХАНІЗМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УНІВЕРСИТЕТІВ |
Анотація
PDF (English)
|
L. I. Beztelesna |
|
Том 4, № 88 (2019) |
ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ ШЛЯХОМ ІНТЕЛЕКТУАЛІЗАЦІЇ ПРАЦІ |
Анотація
PDF
|
I. A. Roshchyk |
|
Том 4, № 96 (2021) |
ТЕХНОЛОГІЇ ЕЛЕКТРОННОГО БІЗНЕСУ ЯК ІНСТРУМЕНТ КОНКУРЕНЦІЇ В СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ |
Анотація
PDF (English)
|
A. S. Shcherbakova |
|
Том 4, № 96 (2021) |
ОЦІНКА ВПЛИВУ СОЦІАЛЬНОГО КАПІТАЛУ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ |
Анотація
PDF
|
V. V. Krol, V. A. Mishchuk |
|
Том 3, № 95 (2021) |
УДОСКОНАЛЕННЯ ПІДХОДУ ДО ОЦІНКИ ІНТЕГРОВАННОГО ІНВЕСТИЦІЙНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ЯК НЕОБХІДНОЇ УМОВИ УПРАВЛІННЯ ОРГАНІЗАЦІЯМИ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ |
Анотація
PDF (English)
|
A. S. Shcherbakova |
|
Том 2, № 94 (2021) |
СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЯК КОМПОНЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ |
Анотація
PDF (English)
|
A. S. Shcherbakova, O. Yu. Suduk |
|
Том 2, № 94 (2021) |
КРЕАТИВНІСТЬ ЯК ОСНОВА РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ ТА ЗАПОРУКА УСПІХУ ПРИ СТВОРЕННІ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТАРТАП-ПРОЄКТІВ |
Анотація
PDF
|
О. Yu. Suduk, A. S. Shcherbakova |
|
Том 1, № 89 (2020) |
ОСВІТА І ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК ПЕРСОНАЛУ ЯК ЕЛЕМЕНТ КАДРОВОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ОРГАНІЗАЦІЙ |
Анотація
PDF
|
N. A. Frolenkova |
|
Том 4, № 80 (2017) |
СВІТОВИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА З ДОПОМОГОЮ КЛАСТЕРІВ ТА ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В УКРАЇНІ |
Анотація
PDF
|
A. A. Podlevskyi, V. I. Rudyk |
|
Том 2, № 78 (2017) |
ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕГІОНАЛЬНОГО БРЕНДИНГУ ЯК ІНДИКАТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РЕГІОНУ |
Анотація
PDF
|
H. Y. Mishchuk |
|
Том 1, № 77 (2017) |
ЕКОНОМІЧНА СТІЙКІСТЬ ЯК ФАКТОР ЕФЕКТИВНОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ |
Анотація
PDF
|
О. А. Stakhiv, T. L. Adamchuk |
|
Том 4, № 76 (2016) |
ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ АГРАРНОГО ПІДПРИЄМСТВА |
Анотація
PDF
|
О. А. Stakhiv |
|
Том 3, № 75 (2016) |
ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК РЕСУРС ФОРМУВАННЯ ІМІДЖЕВОЇ ПОЛІТИКИ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УНІВЕРСИТЕТУ |
Анотація
PDF
|
L. I. Beztelesna, V. B. Vasyliv |
|
Том 2, № 74 (2016) |
СУТНІСТЬ ТА ЗМІСТ МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
Анотація
PDF
|
T. M. Skoryna |
|
Том 2, № 74 (2016) |
ВПЛИВ ЕКОНОМІЧНИХ РИЗИКІВ НА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ БУДІВЕЛЬНОЇ ГАЛУЗІ |
Анотація
PDF
|
A. Y. Kukovskyі, V. A. Poznahovskyі, V. P. Kуzуma |
|
Том 1, № 73 (2016) |
АНАЛІЗ КОНКУРЕНЦІЇ БРЕНДІВ НА СВІТОВОМУ ТА ВІТЧИЗНЯНОМУ РИНКАХ |
Анотація
PDF
|
O. L. Kardash, N. A. Kolinchuk |
|
Том 1, № 73 (2016) |
ОЦІНКА МІЖНАРОДНОЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ГОТЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
Анотація
PDF
|
T. M. Skoryna |
|
1 - 22 з 22 результатів |
|