ОЦІНКА ЗАДОВОЛЕНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ HR-БРЕНДОМ: МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ТА МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ В УПРАВЛІННІ КОМПАНІЄЮ

Автор(и)

  • N. M. Samoliuk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • V. A. Mishchuk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • S. O. Naіchuk ГК «АВТОГРАД», м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve2202118

Ключові слова:

HR-бренд, бренд роботодавця, атрибути HR-бренду, оцінка внутрішнього HR-бренду, тип задоволеності працівників брендом.

Анотація

В статті обґрунтовано важливість оцінювання HR-бренду компанії в розрізі його структурних атрибутів. Запропоновано методичний підхід для оцінювання задоволеності працівників внутрішнім HR-брендом шляхом анкетування з використанням методу семантичного диференціалу. Аргументовано доцільність використання результатів оцінки для формування та розвитку позитивного HR-бренду компанії.

Біографії авторів

N. M. Samoliuk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

V. A. Mishchuk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня

S. O. Naіchuk, ГК «АВТОГРАД», м. Рівне

директор з управління персоналом

Посилання

Ambler T., Barrow S. The employer brand. The Journal of Brand Management. 1996. № 4. Pp. 185–206.

Berthon P., Ewing M., Hah L. Captivating Company: Dimensions of Attractiveness in Employer Branding. International Journal of Advertising. 2005. Vol. 24. № 2. Pp. 151–172.

Punjaisri K., & Wilson A. The role of internal branding in the delivery of employee brand promise. Journal of Brand Management. 2007. 15(1). Pp. 57–70.

King C., & Grace D. Building and measuring employee-based brand equity. European Journal of Marketing. 2010. 44(7/8). Рp. 938–971.

Mangold W. G., Miles S. J. The employee brand: Is yours an all-star? Business Horizons. 2007. 50(5). Рp. 423–433.

Barrow S., Mosley R. The Employer Brand : Bringing the Best of Brand Management to People at Work. Wiley. 2005. 232 p.

Ванэкен Б. Бренд помощь / пер. с англ. СПб. : Питер, 2005. 336 с.

Бойетт Д. Гуру маркетинга / пер. с англ. М. : Эксмо. 2004. 320 с.

ЛеПла Дж. Стратегия развития бренда: Оригинальный практический инструментарий для лидерства вашего бренда. Днепропетровск : Баланс-Клуб, 2004. 384 с.

Дэвис С., Данн М. Бренд-билдинг / пер. с англ. под ред. В. Домнина. СПб. : Питер, 2005. 320 с.

King C., Grace D. Examining the antecedents of positive employee brand-related attitudes and behaviours. European Journal of Marketing. 2012. 46(3/4). Pр. 469–488.

Мансуров Р. HR-брендинг. Как повысить эффективность персонала. Санкт-Петербург : БХВ-Петербург, 2011.

Балабанова Л. В., Сардак О. В. Діагностика конкурентоспроможності бренду підприємства-роботодавця. Економiчний часопис-XXI. 2014. № 1–2(1). С. 94–97.

Білорус Т. В., Фірсова С. Г. Методичний інструментарій оцінювання рівня задоволеності працівників внутрішнім HR-брендом компанії. Проблеми системного підходу в економіці випуск. 2020. Вип. 2(76). С. 54–61.

Перция В. Брендинг: курс молодого бойца. СПб. : Питер, 2005. 208 с.

Лейни Т. А., Семенова Е. А., Шилина С. А. Бренд-менеджмент : учеб.-практ. пособие. М. : Дашков и Кo, 2010. 228 с.

Осовицкая Н., Бруковская О. Как построить HR-Бренд вашей компании. 53 способа повысить привлекательность компании-работодателя. Питер, 2010. 288 с.

Мокіна С. М. Бренд роботодавця як інструмент підвищення ефективності використання персоналу на підприємствах молочної промисловості : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04. Київ, 2015. 22 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-25

Номер

Розділ

Статьи