ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ БІЗНЕСУ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ ПІДПРИЄМНИЦТВА

Автор(и)

  • V. А. Petruk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • І. P. Petruk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

Ключові слова:

зовнішнє середовище, внутрішнє середовище, стратегія бізнесу, етапи формування стратегії бізнесу, конкурентні переваги.

Анотація

У статті розкрито сутність поняття стратегії бізнесу, систематизовано наукові підходи щодо її структури, запропоновано основні етапи формування стратегії бізнесу торговельного підприємства відповідно до його цілей та можливостей.

Біографії авторів

V. А. Petruk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.т.н., доцент

І. P. Petruk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

Посилання

Бутитер А. Р. Стратегічний підхід до розвитку діяльності торговельних підприємств. Науковий вісник Національного лісотехнічного університету України. 2005. Вип. 15.4. С. 354–357.

Зарембуха Є. М. Особливості формування стратегії діяльності торговельного підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. Т. 2. № 5. С. 133–136.

Колчакова М. В. Фактори впливу на діяльність підприємств торгівлі. Вісник МСУ. Економічні науки. Х., 2007. № 1. С. 46–49.

Куцик П. О., Медвідь Л. Г., Шевчук В. О., Харинович-Яворська Д. О. Діяльність торговельних підприємств у конкурентному середовищі: контрольно-аналітичне забезпечення системи управлін-

ня : монографія. Чернівці : Технодрук, 2015. 370 с.

Рогоза М. Є., Кузьменко О. К. Моделювання процесу вибору стратегії розвитку торговельними підприємствами системи споживчої кооперації. Вісник економічної науки України. 2012. № 1. С. 142–145. 6. Основні показники роздрібної торгівлі підприємств Рівненської обл. URL: www.rv.ukrstat.gov.ua/. (дата звернення:

11.2018).

Butyter A. R. Stratehichnyi pidkhid do rozvytku diialnosti torhovelnykh

pidpryiemstv. Naukovyi visnyk Natsionalnoho lisotekhnichnoho universytetu Ukrainy. 2005. Vyp. 15.4. S. 354–357.

Zarembukha Ye. M. Osoblyvosti formuvannia stratehii diialnosti torhovelnoho pidpryiemstva. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2014. T. 2. № 5. S. 133–136.

Kolchakova M. V. Faktory vplyvu na diialnist pidpryiemstv torhivli. Visnyk MSU. Ekonomichni nauky. Kh., 2007. № 1. S. 46–49.

Kutsyk P. O., Medvid L. H., Shevchuk V. O., Kharynovych-Yavorska D. O. Diialnist torhovelnykh pidpryiemstv u konkurentnomu seredovyshchi: kontrolno-analitychne zabezpechennia systemy upravlinnia : monohrafiia. Chernivtsi : Tekhnodruk, 2015. 370 s.

Rohoza M. Ye., Kuzmenko O. K. Modeliuvannia protsesu vyboru stratehii rozvytku torhovelnymy pidpryiemstvamy systemy spozhyvchoi kooperatsii. Visnyk ekonomichnoi nauky Ukrainy. 2012. № 1. S. 142–145. 6. Osnovni pokaznyky rozdribnoi torhivli pidpryiemstv Rivnenskoi obl. URL: www.rv.ukrstat.gov.ua/. (data zvernennia: 15.11.2018).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи