ІНФОРМАЦІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ З УРАХУВАННЯМ РЕФЛЕКСИВНИХ ВПЛИВІВ

Автор(и)

  • I. O. Oplachko Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

Ключові слова:

маркетингова діяльність, інформаційне забезпечення, рефлексивні впливи, середовище господарювання, стейкхолдери підприємства.

Анотація

У статті розкрито сутність та компоненти інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств. Деталізовано модель інформаційного забезпечення організації рефлексивних впливів на ключових стейкхолдерів підприємства, яку побудовано з використанням методології IDEFO. Описано етапи організації рефлексивних впливів та інформаційне забезпечення на кожному з них. Надано пропозиції з удосконалення інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств з урахуванням рефлексивного підходу.

Біографія автора

I. O. Oplachko, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

аспірант

Посилання

Денисенко М. П., Колос І. В. Інформаційне забезпечення ефективного управління підприємством. Економіка та держава. 2006. № 7. С. 19–24.

Лукан О. М. Економічна сутність маркетингової діяльності підприємства. Економічний простір. 2014. № 84. С. 172–180.

Мальчик М. В. Информационное обеспечение рефлексивного управления конкурентоспособностью промышленных предприятий в структурном моделировании бизнес-процессов маркетинга. Украина и Беларусь : ресурсы предпринимательства : монография / П. Ю. Храпко и др. ; под науч. ред. Л. Е. Совик. Пинск : ПолесГУ, 2017. С. 70–75.

Маслак О. І., Коробкова І. В. Інформаційне забезпечення процесу управління стратегічною стійкістю підприємства. Інвестиції :

практика та досвід. 2015. № 4. С. 23–25.

Морозова В. И., Врублевский К. Э. Моделирование бизнес-процессов с использованием методологии ARIS :

учебно-методическое пособие. М. : РУТ (МИИТ), 2017. 47 c.

Рефлексивні процеси в економіці: концепції, моделі, прикладні аспекти : монографія / Р. М. Лепа, Ю. Г. Лисенко, С. М. Шкарлет та ін. ; під ред. Р. М. Лепи. Донецьк : АПЕКС, 2012. Т. 1. 560 с.

Рогоза М. Є., Скляр А. А. Стратегічне управління підприємствами споживчої кооперації: економетрично-інформаційні системи і моделі : монографія. Полтава, РВВ ПУСКУ, 2009. 116 с.

Савчук А. М. Програмне забезпечення стратегічного маркетингу підприємств торгівлі. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. № 5. С. 145–148.

Стреблянська І. А. Інформаційне забезпечення реалізації технологій рефлексивного управління процесами планування на промисловому підприємстві. Ефективна економіка. 2012. № 6. URL:

http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1214. (дата звернення:

11.2018).

Юрчук Н. П. Методика формування інформаційного забезпечення інформаційної системи обліку оплати праці у аграрних підприємствах. Ефективна економіка. 2017. № 5. URL:

http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5578 (дата звернення:

11.2018).

Denysenko M. P., Kolos I. V. Informatsiine zabezpechennia efektyvnoho upravlinnia pidpryiemstvom. Ekonomika ta derzhava. 2006. № 7. S. 19–24.

Lukan O. M. Ekonomichna sutnist marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva. Ekonomichnyi prostir. 2014. № 84. S. 172–180.

Malchik M. V. Informatsionnoe obespechenie refleksivnoho upravleniia konkurentosposobnostiu promyshlennykh predpriiatii v strukturnom modelirovanii biznes-protsessov marketinha. Ukraina i Belarus : resursy predprinimatelstva : monohrafiia / P. Yu. Khrapko y dr. ; pod nauch. red. L. E. Sovik. Pinsk : Poles-HU, 2017. S. 70–75.

Maslak O. I., Korobkova I. V. Informatsiine zabezpechennia protsesu

upravlinnia stratehichnoiu stiikistiu pidpryiemstva. Investytsii : praktyka ta dosvid. 2015. № 4. S. 23–25.

Morozova V. I., Vrublevskii K. E. Modelirovanie biznes-protsessov s ispolzovaniem metodolohii ARIS : uchebnometodicheskoe

posobie. M. : RUT (MYYT), 2017. 47 c.

Refleksyvni protsesy v ekonomitsi: kontseptsii, modeli, prykladni aspekty : monohrafiia / R. M. Lepa, Yu. H. Lysenko, S. M. Shkarlet ta in. ; pid red. R. M. Lepy. Donetsk : APEKS, 2012. T. 1. 560 s.

Rohoza M. Ye., Skliar A. A. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvamy spozhyvchoi kooperatsii: ekonometrychno-informatsiini systemy i modeli : monohrafiia. Poltava, RVV PUSKU, 2009. 116 s.

Savchuk A. M. Prohramne zabezpechennia stratehichnoho marketynhu pidpryiemstv torhivli. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2014. № 5. S. 145–148.

Streblianska I. A. Informatsiine zabezpechennia realizatsii tekhnolohii

refleksyvnoho upravlinnia protsesamy planuvannia na promyslovomu

pidpryiemstvi. Efektyvna ekonomika. 2012. № 6. URL:

http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=1214. (data zvernennia:

11.2018).

Yurchuk N. P. Metodyka formuvannia informatsiinoho zabezpechennia

informatsiinoi systemy obliku oplaty pratsi u ahrarnykh pidpryiemstvakh.

Efektyvna ekonomika. 2017. № 5. URL:

http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5578 (data zvernennia:

11.2018).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи