МОЖЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ (ДІДЖИТАЛІЗАЦІЇ)

Автор(и)

  • Людмила Безтелесна Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0002-0262-9334
  • Олександр Синюк Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0009-0009-6666-8568

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve120241

Ключові слова:

цифровізація, освітній процес, вчитель, заробітна плата, мотивація, навчальні платформи, школа онлайн, фріланс, монетизація, освітній блог

Анотація

Розглянуто питання матеріальної мотивації вчителів у зв’язку зі змінами у освітньому середовищі. Проаналізовано динаміку зарплати вчителів Україні та прогнозовано її підвищення. Розглянута можливість збільшення трудових доходів вчителів шляхом публікації авторських матеріалів на освітніх платформах, таких як «На Урок», «Всеосвіта», «Прометеус» та інші. Охарактеризовано альтернативний шлях отримання трудового доходу вчителями через фріланс-зайнятість, створення та ведення онлайн-шкіл, таких як OptimaSchool, але наголошено на необхідності обдуманого та ефективного підходу до вибору методу максимізації доходу.Проаналізовано практику ведення вчительського блогерства, що передбачає створення освітніх контентів на популярних платформах. Зокрема, проаналізовано успішний акаунт на YouTube вчителя фізики Павла Віктора.Розглянуто аспекти монетизації освітнього блогу та зазначено, що навіть при великій кількості переглядів вчителі можуть відмовлятися від матеріальної вигоди на користь внутрішньої мотивації, яка стає ключовим фактором успіху в умовах цифрової реальності та цифровізації освітнього процесу.

Біографії авторів

Людмила Безтелесна, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

д.е.н., професор

Олександр Синюк, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-29

Номер

Розділ

Статьи