MONITORING OF THE PURCHASING POWER OF CONSUMERS WITH USAGE APP FOR SMARTPHONES AND OPTIMIZATION OFFERS
Keywords:
monitoring, application for Android, consumer purchasing power, market, economic indicatorAbstract
The functionality of the app on Android is represented. Convenience and benefits to the consumer in using this app is described. We are described, how to monitor the purchasing power of consumers, determine their needs and trends with modern MIT. Specifications of app and web-service of data processing for purpose of optimization the business is described. The methods of indexing of economic indicators is described, with its help is making analytics. The structure of the app is described.References
Бородко Т. Л. Мониторинг товарных рынков / Т. Л. Бородко, Н. П. Беляцкий // Маркетинг в России и за рубежом. – № 5. – 2003. – С. 74–80.
Лифшиц А. Л. Статистическое моделирование СМО / А. Л. Лифшиц, Э. А. Мальц. – М. : Сов. радио, 1978. – 248 с.
Максимова Т. С. Моніторинг як інструмент стратегічного управління діяльністю організації на ринку дозвілля та розваг / Т. С. Максимова // Маркетинг і менеджмент інновацій. – Луганськ : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля, 2014. –№ 2. – С. 114–119.
Назайкин А. Н. Как оценить эффективность рекламы : практическое пособие / А. Н. Назайкин. – М. : Солон-пресс, 2014. – 303 с.
GooglePlay. Финансы [Электронный ресурс]. – Режим доступа : https://play.google.com/ store/apps/category/FINANCE?hl=ru.