ЕКОНОМІЧНЕ УПРАВЛІННЯ СУБ’ЄКТАМИ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА

Автор(и)

  • О. A. Stakhiv Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • T. L. Adamchuk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve2202119

Ключові слова:

туризм, суб’єкт підприємництва, економічне управління, бюджетування.

Анотація

Основою забезпечення стійкого функціонування туристичних підприємств та їх здатності до розвитку є забезпечення належного рівня конкурентоспроможності, прибутковості та платоспроможності. Ці параметри залежать від ефективності управління ними як на рівні підприємства в цілому, так і від взаємоузгодженості дій усіх підрозділів та фахівців підприємства. Практичне розв’язання цього завдання має забезпечуватися формуванням системи економічного управління підприємством. Необхідність і доцільність використання  бюджетування як основи оперативного планування діяльності підтверджена багаторічним досвідом роботи підприємств різних країн.

Біографії авторів

О. A. Stakhiv, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

T. L. Adamchuk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

старший викладач

Посилання

Исмиева Р. Т. Управление эффективностью функционирований организаций туристического бизнеса. URL: http://brj-bguep.ru/reader/article.aspx?id=18416 (дата звернення: 23.01.2021).

Цибульська Е. І. Управління потенціалом підприємства. Харків : НУА, 2011. 311 с.

Гончаров А. Б., Олейникова Н. М. Економічне управління підприємством : конспект лекцій. Харків : Вид. ХНЕУ, 2009. 366 с.

Лігоненко Л. Концептуальні засади економічного управління підприємством. Вісник Київського національного торговельно-економічного університету. 2013. № 3. С. 5–17. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vknteu_2013_3_2 (дата звернення: 15.04.2021).

Ткаченко Л. В. Маркетинг послуг : підручник. Київ : Центр навчальної літератури, 2013. 192 с.

Стукан Т. М. Економічне управління підприємством: сутність та напрями підвищення ефективності. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Сер. Економіка і менеджмент. 2017. Вип. 27(2). С. 61–65. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_eim_2017_27(2)__13 (дата звернення: 10.05.2021).

Звітність туристичних підприємств. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/ (дата звернення: 03.06.2021).

Ларионова А. А. Бюджетирование на предприятиях индустрии туризма. URL: http://www.finman.ru/articles/2017/3/ (дата звернення: 03.06.2021).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-06-25

Номер

Розділ

Статьи