ВИКОРИСТАННЯ ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ РИНКОВИХ ПРОЦЕСІВ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТА МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve120226Ключові слова:
менеджмент, маркетинг, управлінські рішення, економіко-статистичний аналіз, статистичні дані, ринкові процеси, суб’єкт ринку.Анотація
Встановлено сутність та сферу застосування маркетингових управлінських рішень. Побудовано алгоритм прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу та визначено місце економіко-статистичного аналізу ринкових процесів у ньому. изначено види економікостатистичного аналізу ринкових процесів та статистичних даних, які мають бути використані для прийняття управлінських рішень у сфері маркетингу. Зазначені види згруповано відповідно до складових комплексу маркетингу. Встановлено виконавців економіко-статистичного аналізу ринкових процесів та вимоги до їх роботи.Посилання
Дерлоу Д. Ключові управлінські рішення. Технологія прийняття рішень / пер. з англ. Київ : Всеувито, Наукова думка, 2001. 242 с.
Гевко І. Б. Методи прийняття управлінських рішень. Київ : Кондор, 2009. 187 с.
Завадський Й. С. Менеджмент : у 3 т. Management. Київ : Вид-во Європ. ун-ту, 2002. Т. 1. 542 с.
Бойко О., Герасимяк Н. Місце та роль маркетингового аналізу в процесі прийняття управлінських рішень. Економічний аналіз. 2012. Вип. 11. Ч. 2. С. 57–60.
Маркетинг / за ред. С. В. Ковальчук. Львів : Новий Світ-2000, 2012. 688 с.
Новітній маркетинг / за ред. Є. В. Савельєва. Київ : Знання, 2008. 420 с.
Підгорний А. З., Самотоєнкова О. В. Статистика ринків. Одеса : ОНЕУ, 2014. 408 с.
Статистика ринків / наук. ред. Н. О. Парфенцева. Київ : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2007. 863 с.
Тютюнник Ю. М. Соціально-економічний розвиток території: методологічні аспекти комплексного аналізу. Соціально-економічний розвиток України в умовах трансформаційних змін: виклики, тенденції, перспективи : колективна монографія / за заг. ред. проф. В. І. Аранчій. Полтава : ТОВ НВП «Укрпромторгсервіс», 2013. С. 132–141.