ВИКОРИСТАННЯ ЕКОНОМІКО-СТАТИСТИЧНОГО АНАЛІЗУ РИНКОВИХ ПРОЦЕСІВ У МЕНЕДЖМЕНТІ ТА МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • N. О. Khyzhniakova Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve120226

Ключові слова:

менеджмент, маркетинг, управлінські рішення, економіко-статистичний аналіз, статистичні дані, ринкові процеси, суб’єкт ринку.

Анотація

Встановлено сутність та сферу застосування маркетингових управлінських рішень. Побудовано  алгоритм прийняття управлінських рішень у сфері  маркетингу та визначено місце економіко-статистичного аналізу ринкових процесів у ньому.  изначено види економікостатистичного аналізу ринкових  процесів та статистичних даних, які мають бути використані для прийняття управлінських рішень у сфері  маркетингу. Зазначені види згруповано відповідно до  складових комплексу маркетингу. Встановлено  виконавців економіко-статистичного аналізу ринкових процесів та вимоги до їх роботи.

Біографія автора

N. О. Khyzhniakova, Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне

Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне

Посилання

Дерлоу Д. Ключові управлінські рішення. Технологія прийняття рішень / пер. з англ. Київ : Всеувито, Наукова думка, 2001. 242 с.

Гевко І. Б. Методи прийняття управлінських рішень. Київ : Кондор, 2009. 187 с.

Завадський Й. С. Менеджмент : у 3 т. Management. Київ : Вид-во Європ. ун-ту, 2002. Т. 1. 542 с.

Бойко О., Герасимяк Н. Місце та роль маркетингового аналізу в процесі прийняття управлінських рішень. Економічний аналіз. 2012. Вип. 11. Ч. 2. С. 57–60.

Маркетинг / за ред. С. В. Ковальчук. Львів : Новий Світ-2000, 2012. 688 с.

Новітній маркетинг / за ред. Є. В. Савельєва. Київ : Знання, 2008. 420 с.

Підгорний А. З., Самотоєнкова О. В. Статистика ринків. Одеса : ОНЕУ, 2014. 408 с.

Статистика ринків / наук. ред. Н. О. Парфенцева. Київ : ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2007. 863 с.

Тютюнник Ю. М. Соціально-економічний розвиток території: методологічні аспекти комплексного аналізу. Соціально-економічний розвиток України в умовах трансформаційних змін: виклики, тенденції, перспективи : колективна монографія / за заг. ред. проф. В. І. Аранчій. Полтава : ТОВ НВП «Укрпромторгсервіс», 2013. С. 132–141.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-03-25

Номер

Розділ

Статьи