УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ЕЛЕКТРОННОГО РИНКУ

Автор(и)

  • N. A. Frolenkova Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve1202119

Ключові слова:

електронний ринок, інфраструктура, учасники ринку, вебсайт.

Анотація

У статті визначені основні передумови діяльності сучасних бізнесструктур на електронному ринку. Визначені основні учасники та особливості функціонування елементів інфраструктури електронного ринку. Охарактеризовані різні типи вебсайтів, як елементів ринкової інфраструктури.

Біографія автора

N. A. Frolenkova, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

Посилання

Плескач В. Л., Затонацька Т. Г. Електронна комерція : підручник. Київ : Знання. 2007. 535 с.

Романенко О. М. Інтернет маркетинг. URL: https://stud.com.ua/64250/marketing/internet-marketing (дата звернення: 12.03.2021).

Шалева О. І. Електронна комерція. URL: https://pidru4niki.com/14100821/informatika/elektronna_komertsiya (дата звернення: 12.03.2021).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-26

Номер

Розділ

Статьи