УПРАВЛІННЯ ІНФРАСТРУКТУРОЮ ЕЛЕКТРОННОГО РИНКУ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve1202119Ключові слова:
електронний ринок, інфраструктура, учасники ринку, вебсайт.Анотація
У статті визначені основні передумови діяльності сучасних бізнесструктур на електронному ринку. Визначені основні учасники та особливості функціонування елементів інфраструктури електронного ринку. Охарактеризовані різні типи вебсайтів, як елементів ринкової інфраструктури.Посилання
Плескач В. Л., Затонацька Т. Г. Електронна комерція : підручник. Київ : Знання. 2007. 535 с.
Романенко О. М. Інтернет маркетинг. URL: https://stud.com.ua/64250/marketing/internet-marketing (дата звернення: 12.03.2021).
Шалева О. І. Електронна комерція. URL: https://pidru4niki.com/14100821/informatika/elektronna_komertsiya (дата звернення: 12.03.2021).