ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ БРЕНДУ РОБОТОДАВЦЯ

Автор(и)

  • N. M. Samoliuk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • V. A. Mishchuk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve1202115

Ключові слова:

HR-бренд, бренд роботодавця, HR-брендинг, цільова аудиторія, оцінка бренду, формування бренду.

Анотація

В статті досліджено процес створення та розвитку бренду компанії як роботодавця. Проаналізовано особливості HR-брендингу на різних етапах. Запропоновано враховувати відмінності у потребах цільової аудиторії, в тому числі в гендерному розрізі, в процесі як формування так  і розвитку позитивного HR-бренду.

Біографії авторів

N. M. Samoliuk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

V. A. Mishchuk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня

Посилання

Мокіна С. М. Концепція бренду роботодавця: сутність, функції, класифікація, інструменти формування. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. Хмельницький. 2014. № 6. С. 189–196.

Barrow S. Turning recruitment advertising into a competitive weapon : paper delivered at the CIPD Annual Conference. Harrogate : Chartered Institute of Personnel and Development (CIPD). 1990.

Barrow S., Mosley R. The Employer Brand : Bringing the Best of Brand Management to People at Work. Wiley. 2005. 232 p.

Пащук Л., Красномовець В. HRбрендинг у системі управління персоналом. Науковий вісник ЧДІЕУ. 2012. № 4(16). С. 132–137.

Цимбалюк С. О. Формування бренда роботодавця на ринку праці. Ринок праці та зайнятість населення. 2016. № 1. С. 21–25.

Білорус Т. В., Фірсова С. Г. Організаційне забезпечення формування та розвитку бренда компанії роботодавця. Бізнес Інформ. 2018. № 7. С. 314–32.

Minchington B. Your Employer Brand : ATTRACT. Engage, Retain. Sydney : Collective Learning Australia. 2006. 232 p.

Ambler T., Barrow S. The employer brand. The Journal of Brand Management. 1996. № 4. С. 185–206.

Sartain, L. and Schumann M. Brand From the Inside : Eight Essentials to Emotionally Connect Your Employees to Your Business. San Francisco : John Wiley & Sons. 2006. 272 p.

Мансуров Р. HR-брендинг. Как повысить эффективность персонала. Санкт-Петербург : БХВ-Петербург. 2011. 224 с.

Татаревська М. С., Сорока В. О., Лосікова О. О. HR-брендинг у системі управління персоналом сучасної організації. Економіка і регіон. 2014. № 2. С. 57–62.

Мансуров Р. Е. Экономический эффект от HR-брендинга, или «Хватит болтовни, нужен конкретный результат». URL: https://marketing.wikireading.ru/20539 (дата звернення: 20.02.2021).

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-03-26

Номер

Розділ

Статьи