ЕКОНОМІКА КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ ЯК НОВА ПАРАДИГМА СУЧАСНОСТІ

Автор(и)

  • Денис Нєдєлько Національний університет водного господарства та природокористування https://orcid.org/0009-0003-1054-866X

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve4202419

Ключові слова:

креативна економіка, креативні індустрії, культурні індустрії, креативні товари, креативні послуги

Анотація

У статті визначено, що станом на сьогодні існує досить багато наукових досліджень і практичних проєктів, які стосуються креативної економіки. Представлено трактування змісту поняття «креативні індустрії» згідно із Законом України «Про культуру», Всесвітньої організації інтелектуальної власності, а також класифікацію креативних індустрій, сформовану Конференцією ООН з торгівлі та розвитку за кодами Єдиної галузевої класифікації всіх видів економічної діяльності, а також відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження видів економічної діяльності, які належать до креативних індустрій». Досліджено міжнародні статистичні дані щодо доходів глобальної індустрії розваг і медіа, експорту креативних товарів та послуг, співвідношення ВВП та обсягів креативної продукції у світі та в Україні. Обґрунтовано важливість розвитку креативних індустрій для світової економічної системи. 

Біографія автора

Денис Нєдєлько, Національний університет водного господарства та природокористування

здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-20

Номер

Розділ

Статьи