державне управління освітою, загальна середня освіта, зарубіжний досвід, інноваційні освітні підходи, освітня політика, освітня рівність
Анотація
У статті досліджується зарубіжний досвід державного управління розвитком загальної середньої освіти. Розглянуто інноваційні практики, спрямовані на підвищення якості освіти, забезпечення рівного доступу та інтеграцію сучасних технологій. Проаналізовано функції держави у сфері управління освітою, включаючи нормативно-правове регулювання, фінансування та контроль. Висвітлено ефективні програми підтримки педагогів, дуальної освіти, забезпечення освітньої рівності та наставництва для вчителів. Наголошено на важливості адаптації цих підходів до українських реалій для вдосконалення національної освітньої системи.
Біографії авторів
Лариса Маланчук, Національний університет водного господарства та природокористування
к.е.н., доцент
Ангеліна Бегаль, Національний університет водного господарства та природокористування
здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня