У статті розкрито питання інновацій та інноваційних підходів популяризації бренду приватного підприємства «АМЕТИСТ ПЛЮС». Визначено, що у сучасному конкурентному середовищі виживають лише ті бренди, які можуть ефективно взаємодіяти зі своєю аудиторією. Штучний інтелект (ШІ) пропонує революційні інструменти, що дозволяють вийти за межі традиційного маркетингу та створити глибший, персоналізований зв'язок з клієнтами. Досліджено, як саме ШІ може допомогти брендам досягти успіху. Обґрунтовано важливість впровадження інноваційного розвитку та проаналізовано позитивний вплив інновацій на конкурентоспроможність обраного підприємства. На основі аналізу фінансового стану підприємства надано рекомендації щодо впровадження елементів та засобів ШІ. Визначено, що в результаті впровадження ШІ, підприємства можуть підвищувати конкурентоспроможність як на внутрішньому, так і зовнішньому ринках, їх бренди стають зрозумілішими для клієнтів завдяки глибшому розумінню їх потреб, уподобань та точок болю. У цій роботі також досліджено вплив штучного інтелекту на діяльність одного з підприємств Рівненщини, що виробляє солодощі з вмістом сухофруктів і має бренд «Аметист». Виявлено потенціал та переваги застосування штучного інтелекту в галузі виробництва солодощів з вмістом сухофруктів, розроблено практичні рекомендації для підприємств цієї галузі та визначення перспектив подальшого розвитку з урахуванням сучасних технологічних та економічних тенденцій.
Біографії авторів
Людмила Безтелесна, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
д.е.н. професор
Вікторія Буткевич, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня