ДОСЛІДЖЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВІЗАЦІЇ В ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ТУРИСТИЧНИХ ДЕСТИНАЦІЙ

Автор(и)

  • Дмитро Виговський ГО Інститут досліджень соціального капіталу, м. Львів https://orcid.org/0009-0002-8550-6942
  • Оксана Конарівська Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0002-1760-9264

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve120246

Ключові слова:

національна економіка, туристична галузь, ринок туристичних послуг, індустрія туризму та гостинності, цифровізація, цифрові інструменти, репутація, дестинація, тренд, стратегія

Анотація

У статті здійснено характеристику інструментів цифровізації, які використовують в процесі формування туристичних дестинацій. Визначено роль впровадження цифрових технологій в процес формування туристичних дестинацій. Для характеристики обрано найбільш поширені цифрові інструменти, що застосовуються на туристичних дестинаціях в Україні: доповнена реальність, смарт-картки, віртуальні тури на прикладах українських міст (Львів, Київ, Одеса) і регіону (Українські Карпати). Доведено, що державна політика у сфері туризму, нормативно-правове забезпечення цифровізації менеджменту туристичних дестинацій дає змогу для розвитку інноваційних технологій, які у поєднанні з культурною спадщиною сприяють створенню позитивного та прогресивного іміджу дестинацій. 

Біографії авторів

Дмитро Виговський, ГО Інститут досліджень соціального капіталу, м. Львів

к.пед.н.

Оксана Конарівська, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-29

Номер

Розділ

Статьи