ІНСТРУМЕНТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИРКУЛЯРНОЇ ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ У ПОКРАЩЕННЯ ЕКОЛОГО-ЕКОНОМІЧНОГО СТАНУ ТА ВІДНОВЛЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТЕРИТОРІЙ УКРАЇНИ
циркулярна економіка, модель еколого-економічного росту, показники оцінки потенціалу підприємства, підприємництво
Анотація
Вивчення актуальних проблем та принципів управління еколого-економічним розвитком у повоєнне відновлення територій України ускладнилось під впливом зміни суспільних орієнтирів, підвищенням рівня небезпеки в країні, перерозподілом трудового потенціалу та зміною інших систем, які мали вплив на центри аналітичних досліджень та діяльність підприємств. У зв’язку з цим склалась ситуація зменшення відповідальності за наслідки виробничої діяльності, зменшився горизонт планування життєдіяльності, що створив необхідність використання дієвих моделей покращення еколого-економічного стану території України. В процесі дослідження встановлено, що користування моделями, які сприяють зменшенню екологічного навантаження та підвищенню автоматизації і інноваційності виробництв мають позитивний ефект на економічний стан країни, а своєчасний аудит виробничих процесів і аналізподальших дій за допомогою використання бізнес-моделей має позитивний ефект для всього суспільства України. Також досліджено вплив підприємницької активності на рівень залученості у екологічні проєкти, що допоміг зробити висновок про підвищення рівня екологічної відповідальності за наявності знань про можливості впровадженняциркулярної економічної системи та лідерських якостей індивіда, що сприятиме побудові моделей підвищення еколого-економічного потенціалу країни для осіб, що мають високий рівень толерантності до проблем збереження екосистеми.
Біографії авторів
Інесса Міхно, Національний авіаційний університет, м. Київ
к.е.н., доцент
Віктор Коваль, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, м. Ізмаїл
д.е.н., професор
Юлія Мазур, Міжрегіональна академія управління персоналом, м. Київ
к.е.н., доцент
Олександр Іорданов, Ізмаїльський державний гуманітарний університет, м. Ізмаїл
здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня