ІНКЛЮЗИВНИЙ ТА ІННОВАЦІЙНИЙ ПІДХОДИ В РОЗРОБЦІ СТАРТАП-ПРОЄКТУ ПІДВИЩЕННЯ ЦИФРОВОЇ ГРАМОТНОСТІ ЛЮДЕЙ ТРЕТЬОГО ВІКУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve3202316

Ключові слова:

цифрова грамотність, цифрові компетентності, стартап-проєкт, інклюзивний підхід, інноваційний підхід, методологія, технології, цифрове середовище, інформаційні технології

Анотація

Розглянуто інклюзивний та інноваційний підходи в розробці стартап-проєкту ІТ-школи, спрямованої на  навчання людей третього віку. Стаття досліджує сучасні тенденції в галузі освіти та розвитку технологій, які можуть бути застосовані для забезпечення доступу та навчання цільової аудиторії. Автори обговорюють  важливість створення інклюзивного середовища для навчання, враховуючи потреби та можливості людей похилого віку. У статті також розглядаються методологічні аспекти розробки стартап-проєкту ІТ-школи.  Автори наголошують на важливості співпраці зі спеціалістами з психології та геронтології для ефективної адаптації навчальних програм до потреб людей похилого віку. Обґрунтовано використання сучасних  інноваційних підходів, таких як використання новітніх технологій, методів навчання та психологічних аспектів, що можуть сприяти адаптації людей третього віку до цифрового середовища. Визначено основні  виклики та труднощі, з якими стикаються цільові учасники. Запропоновано практичні рекомендації для інших ініціаторів подібних проєктів задля підвищення цифрової грамотності серед людей старшого віку.

Біографії авторів

Наталія Павліха, Волинський національний університет ім. Лесі Українки, м. Луцьк

д.е.н., професор

Ольга Корнелюк, Волинський національний університет ім. Лесі Українки, м. Луцьк

к.е.н., доцент

Владислав Тихончук, Волинський національний університет ім. Лесі Українки, м. Луцьк

здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-29

Номер

Розділ

Статьи