УПРАВЛІННЯ ЧАТ-БОТОМ КАФЕДРИ В ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve4202221Ключові слова:
управління ЗВО, менеджмент чат-боту, стратегії чат-боту.Анотація
Використання інноваційних технологій у спілкуванні з потенційними та наявними здобувачами освіти надають конкуренту перевагу ЗВО. Керівництву університету, факультету, кафедр доцільно переглянути та вибрати цифрові інструменти комунікації зі здобувачами освіти, які не тільки звертаються до них, але й задовольняють потреби в отриманні своєчасної зворотної інформації у режимі реального часу.Виклик затримки часу реакції між запитом і відповіддю для здобувачів освіти можна вирішити за допомогою чат-ботів. Незважаючи на те що нині нові підходи до питання розробки та впровадження чат-ботів впроваджені за різними видами економічної діяльності, залишаються нез’ясованими питання оптимальної стратегії управління розробки чатботу в ЗВО. Мета статті полягає у формуванні теоретико-методичних засад розробки чат-боту кафедри ЗВО.Використано методи та прийоми економічного аналізу: індукції, дедукції, синтезу, статистичні, математичні. Сформовано метрики оцінки ефективності чат-боту (виконання чат-ботом поставлених завдань, затребуваність, ефективного ведення діалогу). Сформовано гіпотезу дослідження (зі зростанням кількості активних користувачів чат-боту внаслідок управління ним зростатиме кількість спрацьованих потоків (тригерів) і навпаки). Якщо гіпотеза H0 – кореляційний зв’язок між якісними ознаками не значимий, то гіпотеза відхиляється; конкуруюча гіпотеза H1 – кореляційний зв’язок між якісними ознакам значимий, то гіпотеза приймається. Перевірено достовірність гіпотез щодо коефіцієнтів лінійного рівняння регресії за критеріями t-статистики Стьюдента: 12,07>2,262, то статистична значимість коефіцієнта регресії b підтверджується, а коефіцієнтом a можна знехтувати. Здійснено перевірку достовірності гіпотези щодо коефіцієнтів лінійного рівняння регресії за критерієм Фішера. Оскільки фактичне значення 145>5,12, то відхилено гіпотезу Но про відсутність статистичного зв’язку міждосліджуваними явищами та прийнято гіпотезу Н1. Встановлено, що рівняння регресії є статистично значимим, а в параметрах моделі закладено при збільшенні кількості активних користувачів на 1 одиничний вимір призводить до збільшення кількості спрацьованих потоків (тригерів) в середньому на 0,745 одиничного виміру.Посилання
Tabata L. N., & Johnsrud L. K. The Impact of Faculty Attitudes toward Technology, Distance Education, and Innovation. Research in Higher Education. 2008. Vol. 49. Р. 625–646. URL: http://dx.doi.org/10.1007/s11162-008-9094-7. (дата звернення: 11.11.2022).
Stillman D., & Stillman J. Gen Z at work: How the next generation is transforming the workplace. First edition. New York, NY : HarperCollins, 2017.
Twenge, J. M. iGen: Why today’s super connected kids are growing up less rebellious, more tolerant, less happy – and completely unprepared for adulthood. New York, NY : Simon & Schuster, 2017.
Robinson Courtney. Impressions of viability: how current enrollment management personnel and former students perceive the implementation of a chatbot focused on student financial communication. School of Education Doctoral Projects. 2019. URL: https://aquila.usm.edu/highereddoctoralprojects/2. (дата звернення: 11.11.2022).
Weiner B. Can artificial intelligence automate college admissions? 2017. URL: https://capturehighered.com/enrollment-services/canartificial-intelligence-automatecollege-admissions/ (дата звернення: 11.11.2022).
Daulerio K., & Serna A. Engaging Generation Z: Supporting college-bound students with intelligent mobile messaging. Boston, Massachusetts : AdmitHub, 2017.
Russo T. J., Fallon M. A., Zhang J., & Acevedo V. C. Today’s university students and their need to connect. Brock Education. 2014. Vol. 23(2). Р. 84–96. DOI: 10.26522/brocked.v23i2.391
Selingo J. J. The new generation of students: How college can recruit, teach, and serve Gen Z. The Chronicle of Higher Education. 2018. URL:
http://www.uwyo.edu/trustees/_files/docs/2018_board_meetings/2018_nov_supplemental/2018_nov_new_gen_student.pdf (дата звернення: 11.11.2022).
How chatbots can help reduce customer service costs by 30%. URL: https://www.ibm.com/blogs/watson/2017/10/how-chatbots-reduce-customerservice-costs-by-30-percent/. (дата звернення: 11.11.2022).