МЕНЕДЖМЕНТ НА РИНКУ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ: ОСОБЛИВОСТІ РИНКОВИХ ПРОЦЕСІВ ТА СУЧАСНА ІНФРАСТРУКТУРА
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve4202130Ключові слова:
менеджмент, ринок, інфраструктура, ринковий процес.Анотація
Сучасний ринок мінливий, висококонкурентний та багатоформатний. Це вимагає від бізнес-структур впровадження інноваційних технологій менеджменту на ринку, ведення підприємницької діяльності в нових перспективних формах. У статті визначені основні види ринкових процесів на ринку товарів і послуг. Зокрема: оптова та роздрібна торгівля, ярмарки та виставки, біржі, аукціони, тендери, електронна комерція, персональний продаж, лізинг, франчайзинг. Охарактеризовано їх особливості, структурні елементи, переваги, недоліки і перспективи розвитку.Посилання
Біловодська О. А. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. К. : Знання, 2010. 332 с.
Моргулець Оксана Борисівна. Менеджмент у сфері послуг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. К. : Центр учб. л-ри, 2012. 383 с.
Торговельне підприємництво : навч.-метод. посіб. / Н. Л. Савицька, І. Ю. Мелушова, А. В. Красноусов, К. С. Олініченко. Х. : Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с.