МЕНЕДЖМЕНТ НА РИНКУ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ: ОСОБЛИВОСТІ РИНКОВИХ ПРОЦЕСІВ ТА СУЧАСНА ІНФРАСТРУКТУРА

Автор(и)

  • N. A. Frolenkova Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve4202130

Ключові слова:

менеджмент, ринок, інфраструктура, ринковий процес.

Анотація

Сучасний ринок мінливий, висококонкурентний та багатоформатний. Це вимагає від бізнес-структур впровадження інноваційних технологій менеджменту на ринку, ведення підприємницької діяльності в нових перспективних формах. У статті визначені основні види ринкових процесів на ринку товарів і послуг. Зокрема: оптова та роздрібна торгівля, ярмарки та виставки, біржі, аукціони, тендери, електронна комерція, персональний продаж, лізинг, франчайзинг. Охарактеризовано їх особливості, структурні елементи, переваги, недоліки і перспективи розвитку.

Біографія автора

N. A. Frolenkova, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н, доцент

Посилання

Біловодська О. А. Маркетинговий менеджмент : навч. посіб. К. : Знання, 2010. 332 с.

Моргулець Оксана Борисівна. Менеджмент у сфері послуг : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. К. : Центр учб. л-ри, 2012. 383 с.

Торговельне підприємництво : навч.-метод. посіб. / Н. Л. Савицька, І. Ю. Мелушова, А. В. Красноусов, К. С. Олініченко. Х. : Видавництво Іванченка І. С., 2017. 214 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

Статьи