САМОМЕНЕДЖМЕНТ ТА КРОС-КУЛЬТУРНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ – ІНСТРУМЕНТИ ФОРМУВАННЯ СИЛЬНОЇ УПРАВЛІНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ ОРГАНІЗАЦІЇ

Автор(и)

  • O. Y. Suduk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • A. S. Shcherbakova Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve4202129

Ключові слова:

самоменеджмент, лайф-менеджмент, кроскультурний менеджмент, управлінська культура, корпоративна культура, бренд-менеджмент, креативність, творче мислення.

Анотація

У статті розглянуто сутність управлінської культури, визначено її структурні елементи, розкрито значення самоменеджменту та кроскультурного  менеджменту у формуванні сильної управлінської культури організації та просуванні власного бренду. Обґрунтовано потребу у науковому застосуванні інструментів самоменеджменту в контексті формування ефективної управлінської культури. Визначено понятійний апарат самоменеджменту, встановлено суть, обґрунтовано інструментарій та сформовано пропозиції щодо їх застосування при просуванні власного бренду. Розглянуто підходи зарубіжних та вітчизняних вчених до визначення ролі крос-культурного менеджменту в організаційній культурі. Узагальнено різноманітні погляди на співвідношення даних понять. Визначено завдання та найважливіші структурні елементи крос-культурного менеджменту в організації.

Біографії авторів

O. Y. Suduk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.с.-г.н., доцент

A. S. Shcherbakova, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

Посилання

Губа А. В. Концептуальні підходи до формування управлінської культури. Педагогіка і психологія. 2008. № 2. С. 100–110.

Тарнавський М. І., Бала Р. Д., Бала О. І. Самоменеджмент в системі розвитку управління підприємством. Ефективна економіка. 2019. № 11. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/11_2019/75.pdf (дата звернення: 20.12.2021).

Максвелл Дж. Воспитай в себе лидера. Минск : Попурри. 2018. 230 с.

Bieri P. Wie wäre es, gebildet zu sein? / P. Bieri. München : Komplett Media GmbH. 2017. 96 S.

Мясоедов С. П., Борисова Л. Г. Кросскультурный менеджмент : учебник для бакалавриата и магистратуры. 3-е изд. М. : Юрайт, 2016. 314 с.

Адизес И. Управление жизненным циклом корпорации / пер. с англ. под науч. ред. А. Г. Сеферяна. СПб. : Питер, 2017. 384 с.

Ліфінцев Д. С. Формування корпоративної культури на основі концепції крос-культурного менеджменту. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/5_2015/6.pdf (дата звернення: 20.12.2021).

Ареф’єва О. В. Крос-культурний менеджмент як детермінанта формування конкурентоспроможності підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Сер. Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2018. Вип. 20 (1). С. 19–22.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-29

Номер

Розділ

Статьи