САМОМЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЕЛЕМЕНТ ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОГО БРЕНДУ ОСОБИСТОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve4202128Ключові слова:
самоменеджмент, самоорганізація, самомотивація, самоконтроль, управлінська культура, лайф-менеджмент, корпоративна культура, розвиток особистості, бренд-менеджмент, креативність.Анотація
У статті розглянуто самоменеджмент через призму формування власного бренду. Обґрунтовано теоретичне підґрунтя для тлумачення сутності поняття «самоменеджмент», а також запропоновано його авторське бачення. Визначено фактори, що впливають на саморозвиток колективу організації. Розглянуто вплив основних якостей особистості на здатність до саморозвитку. Доведено, що самоменеджмент є інструментом підвищення мотивації в колективі. Автором обґрунтовано зв'язок між продуктивністю діяльності керівника, високим рівнем управлінської культури та використанням інструментарію самоменеджменту.Посилання
Максвелл Дж. Воспитай в себе лидера. Минск : Попурри. 2018. 230 с.
Буняк Н. М. Самоменеджмент – як мистецтво саморозвитку особистості. Глобальні та національні проблеми економіки. Миколаївський Національний університет ім. В.О. Сухомлинського. Миколаїв. 2017. Вип. 18. С. 185–188.
Bieri P. Wie wäre es, gebildet zu sein? München : Komplett Media GmbH. 2017. 96 s.
Лисенко В. В., Приходько І. А. Вплив функцій та технологій самоменеджменту на розвиток персоналу підприємства. Інфраструктура ринку. 2018. Вип. 19. URL: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/19_2018_ukr/43.pdf. (дата звернення: 12.11.2021).
Резник С. Д., Чемезов И. С. Персональный менеджмент как наука об
управлении собственной жизнью и личной деятельностью деловых людей. Науковедение. 2017. № 6. Том 9. URL: https://naukovedenie.ru/PDF/ 101EVN617.pdf. (дата звернення: 12.11.2021).
Спивак В. А. Методология и стратегия самоменеджмента : монография. Москва : Креативная экономика, 2018. 342 с.