ФАРМАЦЕВТИЧНИЙ МАРКЕТИНГ: ЕКОНОМІКО-ПРАВОВІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ БРЕНДАМИ НА ФАРМАЦЕВТИЧНОМУ РИНКУ

Автор(и)

  • N. В. Savina Національний університет водного господарства та природокористування
  • N. V. Kuzmynchuk Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна
  • T. M. Kutsenko к.е.н., доцент
  • D. O. Nahornyi здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve4202046

Ключові слова:

маркетинг, організаційно-правові основи, фармацевтичний ринок, фармацевтичний маркетинг, управління брендами.

Анотація

Дослідження спрямоване на розвиток теоретичних засад та розробку практичних рекомендацій щодо удосконалення організаційноправових основ управління брендами на фармацевтичному ринку в контексті фармацевтичного маркетингу. Розвинено теоретичні основи стратегії управління брендами фармацевтичних компаній, що ґрунтуються на класичних моделях управління брендами та передбачають на етапі формування бренду вирішення питання захисту інтелектуальної власності на принципах фармацевтичного маркетингу. За допомогою методів узагальнення та системного аналізу сформовано теоретико-методичні рекомендації щодо організаційно-правових основ управління брендами на фармацевтичному ринку в контексті фармацевтичного маркетингу, реалізація яких дозволить розробити ефективний механізм управління брендами фармацевтичних компаній в умовах ризику та невизначеності через негативний вплив факторів зовнішнього середовища з метою підвищення їх конкурентостійкості.

Біографії авторів

N. В. Savina, Національний університет водного господарства та природокористування

д.е.н., професор

N. V. Kuzmynchuk, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

д.е.н., професор

T. M. Kutsenko, к.е.н., доцент

Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна

D. O. Nahornyi, здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня

Інститут проблем ринку та економіко-екологічних досліджень НАН України

Посилання

Ekonomichnyi entsyklopedychnyi slovnyk : u 2 t. / za red. S. V. Mochernoho. Lviv, 2006. T. 2. 568 s.

Korchak M. Medytsynskyi brendynh y marketynh medytsynskykh usluh v Ukrayne. URL: http://www.medmarketing.ua/blog/medbrending-marketingmeduslug_19 (data zvernennia: 20.10.2020).

Marketynhovyi menedzhment : navch. posib. / F. Kotler, K. L. Keller, A. F. Pavlenko ta in. K., 2007. 290 s.

Marketynhovi stratehii formuvannia popytu na tovary ta posluhy na rynkakh Ukrainy / za red. prof. R. V. Fedorovycha. Ternopil, 2013. 355 s.

Nalezhna aptechna praktyka: standarty yakosti aptechnykh posluh (Spilna nastanova MFF/VOOZ z NAP). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/897_009#Text (data zvernennia: 20.10.2020).

Ojegov S. I. Tolkovyiy slovar russkogo yazyika : ok. 100000 slov, terminov i frazeologicheskih vyirajeniy. M., 2009. 736 s.

Pro zatverdzhennia Derzhavnoi stratehii realizatsii derzhavnoi polityky zabezpechennia naselennia likarskymy zasobamy na period do 2025 roku. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1022-2018-%D0%BF#Text (data zvernennia: 20.10.2020).

Slovnyk inshomovnykh sliv / za red. akad. AN URSR O. S. Melnychuka. K., 1985. 968 s.

Sovremennyiy slovar inostrannyih slov : ok. 20000 slov. M., 2000. 742 s.

Stoliarov S. A. Rynok medychnykh posluh: deiaki yoho kharakterystyky, problemy ta aspekty upravlinnia. Barnaul, 2005. 269 c.

Chekhun I. A. Nadannia platnykh medychnykh posluh: tsyvilno-pravovi aspekty. Chasopys Kyivskoho universytetu prava. 2010. № 2. S. 213–216.

Shvaika L. A. Derzhavne rehuliuvannia ekonomiky : pidruchnyk. K., 2008. 462 s.

Booms B., Bitner M. J. Marketing Strategies and Organizational Structures for Service Firms. Marketing of Services. URL: http://www.toolshero.com/marketing/service-marketing-mix-7ps. (accessed: 20.10.2020).

MedMarketing. URL: http://www.medmarketing.ua. (accessed: 20.10.2020).

Koval V. V., Kolesnikova K. S. Suchasni zasady ekonomichnoho analizu marketynhovoi diialnosti pidpryiemstva. Prychornomorski ekonomichni studii. 2016. Vyp. 3. S. 60–63.

Bukanov H., Kolesnyk A., Tashkinova O., Kotlubai V., Koval V. Social marketing in public administration of social service institutions. Revista Genero & Direito. 2019. Vyp. 8. S. 457–468.

Mikhno I., Koval V., Ternavskyi A. Strategic management of healthcare institution development of the national medical services market. Access journal, ACCESS Press. 2020. Vyp. 1. S. 157–170.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи