УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМИ РИЗИКАМИ У МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

  • T. I. Yakymchuk Національний університет водного господарства та природокористування
  • T. V. Kuznietsova Національний університет водного господарства та природокористування
  • O. Y. Lesniak Національний університет водного господарства та природокористування
  • O. A. Stakhiv Національний університет водного господарства та природокористування

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve4202044

Ключові слова:

міжнародний маркетинг, управління ризиками, економічний ризик, економічна безпека, міжнародні ринки.

Анотація

У цій роботі представлена модель оцінки ризиків та моделі управління економічною безпекою для компонентів та підсистем міжнародного маркетингу. Розробка моделі базується на принципах та інструментах класичної теорії управління ризиками, пристосованої до особливостей міжнародного маркетингу. На основі ґрунтовного огляду літератури було сформовано вичерпний перелік факторів ризику. Використано структуру аналізу ризиків та розроблено модель для кількісної оцінки факторів ризику. Модель також може бути використана для оцінки та вибору критеріальних підходів в міжнародній маркетинговій діяльності.

Біографії авторів

T. I. Yakymchuk, Національний університет водного господарства та природокористування

ст. викладач

T. V. Kuznietsova, Національний університет водного господарства та природокористування

к.е.н., професор

O. Y. Lesniak, Національний університет водного господарства та природокористування

к.е.н., доцент

O. A. Stakhiv, Національний університет водного господарства та природокористування

к.е.н., доцент

Посилання

Vitlinskyi V. V., Velykoivanenko H. I. Ryzykolohiia v ekonomitsi ta pidpryiemnytstvi : monohrafiia. K. : KNEU, 2004. 480 s.

Kotler F. Osnovyi marketinga: kratkiy kurs / per. s angl. Moskva : ID Vilyams, 2012. 496 s.

Holiash I., Danyliuk I. Analiz marketynhovykh ryzykiv pidpryiemstva. Ekonomichnyi analiz : zb. nauk. prats kaf. ekon. analizu i statystyky Ternop. nats. ekon. un-tu. Ternopil, 2012. Vyp. 10. Ch. 4. S. 59–62.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи