УПРАВЛІННЯ ЕКОНОМІЧНИМИ РИЗИКАМИ У МІЖНАРОДНОМУ МАРКЕТИНГУ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve4202044Ключові слова:
міжнародний маркетинг, управління ризиками, економічний ризик, економічна безпека, міжнародні ринки.Анотація
У цій роботі представлена модель оцінки ризиків та моделі управління економічною безпекою для компонентів та підсистем міжнародного маркетингу. Розробка моделі базується на принципах та інструментах класичної теорії управління ризиками, пристосованої до особливостей міжнародного маркетингу. На основі ґрунтовного огляду літератури було сформовано вичерпний перелік факторів ризику. Використано структуру аналізу ризиків та розроблено модель для кількісної оцінки факторів ризику. Модель також може бути використана для оцінки та вибору критеріальних підходів в міжнародній маркетинговій діяльності.Посилання
Vitlinskyi V. V., Velykoivanenko H. I. Ryzykolohiia v ekonomitsi ta pidpryiemnytstvi : monohrafiia. K. : KNEU, 2004. 480 s.
Kotler F. Osnovyi marketinga: kratkiy kurs / per. s angl. Moskva : ID Vilyams, 2012. 496 s.
Holiash I., Danyliuk I. Analiz marketynhovykh ryzykiv pidpryiemstva. Ekonomichnyi analiz : zb. nauk. prats kaf. ekon. analizu i statystyky Ternop. nats. ekon. un-tu. Ternopil, 2012. Vyp. 10. Ch. 4. S. 59–62.