КОРПОРАТИВНА КУЛЬТУРА – ІНСТРУМЕНТ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve4202036Ключові слова:
корпоративна культура, корпоративне управління, конкурентоспроможність, конкурентна перевага, стратегічний інструмент, менеджмент, імідж.Анотація
У статті розглянуто концептуальні засади корпоративної культури, визначено її роль і місце в системі управління організацією та шляхи підвищення конкурентоспроможності. Досліджено та узагальнено значення корпоративної культури як інструменту ефективного управління організацією, її вплив на конкурентоспроможність та позитивний імідж організацій. Розкрито механізм її формування. Виявлено й обґрунтовано вплив національного менталітету на розвиток корпоративної культури, проаналізовано її ефективність. Означено проблеми та перешкоди на шляху впровадження корпоративних цінностей та наголошено на потребі їх широкого впровадження.Посилання
Shevchenko V. S. Vyznachennia vplyvu korporatyvnoi kultury na diialnist pidpryiemstva. Komunalne hospodarstvo. 2011. Vyp. 14. S. 160–165.
Sheyn E. Organizatsionnaya kultura i liderstvo. Sankt-Peterburg : Piter, 2011. 336 s.
Kravchenko O., Nykyforenko V. Korporatyvna kultura yak stratehichna konkurentna perevaha na pidpryiemstvi. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2017. № 3. T. 1. S. 47–59.
Kishchak T. H. Vitchyzniani realii stanovlennia korporatyvnoi kultury na pidpryiemstvakh. URL: www.economynayka.com.ua (data zvernennia: 10.11.2020).
Susan Adams Forbes Staff Education. Corporate Culture Matters A Lot, Says New Study. URL: http://Corporate Culture Matters A Lot, Says New Study (forbes.com) (accessed: 10.11.2020).
Stolyarenko A. V., Matyunina M. V., Chumak A. N. Teoreticheskiy analiz podhodov k otsenke effektivnosti sistemyi motivatsii personala predpriyatiya. Kontsept : nauchno-metodicheskiy elektronnyiy jurnal. 2016. № 8. S. 92–98.