ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОНКУРЕНТНИХ СТРАТЕГІЙ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve4201919Ключові слова:
торговельне підприємство, конкурентні умови, конкурентна стратегія, оцінювання, ефективність конкурентної стратегіїАнотація
У статті розкрито особливості, види, ознаки, принципи та критерії ефективних конкурентних стратегій сучасного торговельного підприємства, систематизовано та поглиблено наукові підходи до визначення їх ефективності відповідно до цілей та можливостей підприємства.Посилання
Савицкая Г. В. Анализ эффективности деятельности предприятия. Методологические аспекты. 2-е изд., испр. М. : Новое знание, 2004. C. 5.
Дериведмідь О. С. Визначення критеріїв ефективності розвитку торгових мереж. Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. 2008. № 1. С. 46–50.
Жаліло Я. Економічна стратегія держави: теорія, методологія, практика : монографія. К. : НІСД, 2003. 368 c. URL: http://www.infolibrary.com.ua/books-book-81.html (дата звернення: 02.10.2019).
Яременко А. В. Проблеми оцінювання ефективності економічної стратегії розвитку торговельного підприємства. URL: http://intkonf.org/yaremenko-av-problemi-otsinyuvannya-fektivnosti-ekonomichnoyi-strategiyi-rozvitkutorgovelnogo-pidpriemstva/ (дата звернення: 02.10.2019).
Криворучко О. С. Удосконалення методичних підходів до формування конкурентних маркетингових стратегій торговельних підприємств споживчої кооперації. Вісник економіки транспорту і промисловості. 2013. № 43. С. 197–203.
Плеша В. Особливості застосування методичного інструментарію аналізу власного капіталу споживчого товариства. Наукові Записки. 2005, Вип. 14. С. 25–29.
URL: https://rau.ua/novyni/torgivlya-najprybutkovishyha/ (дата звернення: 02.10.2019).
REFERENCES:
Savіtskaia H. V. Analіz еffektіvnostі deiatelnostі predprіiatyia. Metodolohіcheskіe aspektу. 2-e yzd., yspr. M. : Novoe znanye, 2004. C. 5.
Deryvedmid O. S. Vyznachennia kryteriiv efektyvnosti rozvytku torhovykh merezh. Derzhava ta rehiony. Ser. Ekonomika ta pidpryiemnytstvo. 2008. № 1. S. 46–50.
Zhalilo Ya. Ekonomichna stratehiia derzhavy: teoriia, metodolohiia, praktyka : monohrafiia. K. : NISD, 2003. 368 c. URL: http://www.infolibrary.com.ua/books-book-81.html (data zvernennia: 02.10.2019).
Yaremenko A. V. Problemy otsiniuvannia efektyvnosti ekonomichnoi stratehii rozvytku torhovelnoho pidpryiemstva. URL: http://intkonf.org/yaremenko-a-v-problemi-otsinyuvannya-fektivnostiekonomichnoyi-strategiyi-rozvitku-torgovelnogo-pidpriemstva/ (data zvernennia: 02.10.2019).
Kryvoruchko O. S. Udoskonalennia metodychnykh pidkhodiv do formuvannia konkurentnykh marketynhovykh stratehii torhovelnykh pidpryiemstv spozhyvchoi kooperatsii. Visnyk ekonomiky transportu i promyslovosti. 2013. № 43. S. 197–203.
Plesha V. Osoblyvosti zastosuvannia metodychnoho instrumentariiu analizu vlasnoho kapitalu spozhyvchoho tovarystva. Naukovi Zapysky. 2005, Vyp. 14. S. 25–29.
URL: https://rau.ua/novyni/torgivlya-najprybutkovishyha/ (data zvernennia: 02.10.2019).