РОЛЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve420189Ключові слова:
туризм, ринок туристичних послуг, маркетинг, попит, пропозиція, просування, туристичні послуги, маркетинг в сфері туристичних послуг.Анотація
Стаття присвячена вивченню зарубіжного та вітчизняного досвіду розвитку маркетингу туризму, визначені головні тенденції у сфері загального сучасного маркетингу. Проаналізовано підходи до визначення «маркетинг туристичних послуг» вітчизняними та зарубіжними вченими. Це дало змогу довести, що положення сучасного маркетингу можуть застосовуватись в туризмі та визначити його особливості у сфері туристичних послуг, а саме: суттєву залежність реалізації туристського продукту від місця та часу отримання, еластичність попиту, суб’єктивна оцінка якості послуг, а також відмінності в обслуговуванні, сезонність, особиста думка споживача та ін.Посилання
Академия рынка : маркетинг. / А. Дайан, Ф. Буккерель, П. Ланкар и др. / пер. с фр. Москва : Экономика, 1993. 572 с., C. 288.
Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. Чернівці : Зелена Буковина, 2003. 312 с., C. 189.
Котлер Ф., Боуен Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм : учебник / пер. с англ. Москва : ЮНИТИ, 1998. 787 с., C. 16.
Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг. Київ : Знання, 2011. 351 с.
Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг. Київ : Альтерпрес, 2005. 436 с.
Правик Ю. М. Маркетинг туризму : підручник. Київ : Знання, 2008. 303 с., С. 71.
Ринки туристичних послуг: стан і тенденції розвитку : монографія / за заг. ред. професора В. Г. Герасименко. Одеса : Астропринт, 2013. 334 с.
Тєлєтов О. С., Косолап Н. Є. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 21–34.
Roth P. Touristik Marketing. Aufl. München : Vahlen, 1995. 210 s.
Seitz E., Wolf J. Tourismusmanagement und – marketing. Landsberg / Lech, 1991. 219 s.
Будя О. П., Вертелєва О. В. Інноваційні напрямки розвитку маркетингу в сфері туризму і гостинності. Зовнішня торгівля : право та економіка. 2008. № 6. С. 142–149.
Дурович А. П. Маркетинг туризма. Минск : Финансы, учет. Аудит, 2010. 320 с.
Бурдонос Л. І. Особливості маркетингу туристичних підприємств в Україні. Економічний вісник університету. 2013. Вип. 20(1). С. 48–53.
REFERENCES:
Akademіia rуnka : marketіnh. / A. Daian, F. Bukkerel, P. Lankar і dr. / per. s fr. Moskva : Еkonomіka, 1993. 572 s., C. 288.
Kyfiak V. F. Orhanizatsiia turystychnoi diialnosti v Ukraini. Chernivtsi : Zelena Bukovyna, 2003. 312 s., C. 189.
Kotler F., Bouen Dzh., Meikenz Dzh. Marketіnh. Hosteprііmstvo і turіzm : uchebnіk / per. s anhl. Moskva : YuNІTІ, 1998. 787 s., C. 16.
Kudla N. Ye. Marketynh turystychnykh posluh. Kyiv : Znannia, 2011. 351 s.
Liubitseva O. O. Rynok turystychnykh posluh. Kyiv : Alterpres, 2005. 436 s.
Pravyk Yu. M. Marketynh turyzmu : pidruchnyk. Kyiv : Znannia, 2008. 303 s., S. 71.
Rynky turystychnykh posluh: stan i tendentsii rozvytku : monohrafiia / za zah. red. profesora V. H. Herasymenko. Odesa : Astroprynt, 2013. 334 s.
Tielietov O. S., Kosolap N. Ye. Osoblyvosti ta perspektyvy marketynhu turystychnykh posluh v Ukraini. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2012. № 1. S. 21–34.
Roth P. Touristik Marketing. Aufl. München : Vahlen, 1995. 210 s.
Seitz E., Wolf J. Tourismusmanagement und – marketing. Landsberg / Lech, 1991. 219 s.
Budia O. P., Vertelieva O. V. Innovatsiini napriamky rozvytku marketynhu v sferi turyzmu i hostynnosti. Zovnishnia torhivlia : pravo ta ekonomika. 2008. № 6. S. 142–149.
Durovіch A. P. Marketіnh turіzma. Mynsk : Fіnansу, uchet. Audіt, 2010. 320 s.
Burdonos L. I. Osoblyvosti marketynhu turystychnykh pidpryiemstv v Ukraini. Ekonomichnyi visnyk universytetu. 2013. Vyp. 20(1). S. 48–53.