РОЛЬ ТА ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ У СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • О. B. Konarivska Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • O. P. Korotun Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve420189

Ключові слова:

туризм, ринок туристичних послуг, маркетинг, попит, пропозиція, просування, туристичні послуги, маркетинг в сфері туристичних послуг.

Анотація

Стаття присвячена вивченню зарубіжного та вітчизняного досвіду розвитку маркетингу туризму, визначені головні тенденції у сфері загального сучасного маркетингу. Проаналізовано підходи до визначення «маркетинг туристичних послуг» вітчизняними та зарубіжними вченими. Це дало змогу довести, що положення сучасного маркетингу можуть застосовуватись в туризмі та визначити його особливості у сфері туристичних послуг, а саме: суттєву залежність реалізації туристського продукту від місця та часу отримання, еластичність попиту, суб’єктивна оцінка якості послуг, а також відмінності в обслуговуванні, сезонність, особиста думка споживача та ін.

Біографії авторів

О. B. Konarivska, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

O. P. Korotun, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

старший викладач

Посилання

Академия рынка : маркетинг. / А. Дайан, Ф. Буккерель, П. Ланкар и др. / пер. с фр. Москва : Экономика, 1993. 572 с., C. 288.

Кифяк В. Ф. Організація туристичної діяльності в Україні. Чернівці : Зелена Буковина, 2003. 312 с., C. 189.

Котлер Ф., Боуен Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм : учебник / пер. с англ. Москва : ЮНИТИ, 1998. 787 с., C. 16.

Кудла Н. Є. Маркетинг туристичних послуг. Київ : Знання, 2011. 351 с.

Любіцева О. О. Ринок туристичних послуг. Київ : Альтерпрес, 2005. 436 с.

Правик Ю. М. Маркетинг туризму : підручник. Київ : Знання, 2008. 303 с., С. 71.

Ринки туристичних послуг: стан і тенденції розвитку : монографія / за заг. ред. професора В. Г. Герасименко. Одеса : Астропринт, 2013. 334 с.

Тєлєтов О. С., Косолап Н. Є. Особливості та перспективи маркетингу туристичних послуг в Україні. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 21–34.

Roth P. Touristik Marketing. Aufl. München : Vahlen, 1995. 210 s.

Seitz E., Wolf J. Tourismusmanagement und – marketing. Landsberg / Lech, 1991. 219 s.

Будя О. П., Вертелєва О. В. Інноваційні напрямки розвитку маркетингу в сфері туризму і гостинності. Зовнішня торгівля : право та економіка. 2008. № 6. С. 142–149.

Дурович А. П. Маркетинг туризма. Минск : Финансы, учет. Аудит, 2010. 320 с.

Бурдонос Л. І. Особливості маркетингу туристичних підприємств в Україні. Економічний вісник університету. 2013. Вип. 20(1). С. 48–53.

REFERENCES:

Akademіia rуnka : marketіnh. / A. Daian, F. Bukkerel, P. Lankar і dr. / per. s fr. Moskva : Еkonomіka, 1993. 572 s., C. 288.

Kyfiak V. F. Orhanizatsiia turystychnoi diialnosti v Ukraini. Chernivtsi : Zelena Bukovyna, 2003. 312 s., C. 189.

Kotler F., Bouen Dzh., Meikenz Dzh. Marketіnh. Hosteprііmstvo і turіzm : uchebnіk / per. s anhl. Moskva : YuNІTІ, 1998. 787 s., C. 16.

Kudla N. Ye. Marketynh turystychnykh posluh. Kyiv : Znannia, 2011. 351 s.

Liubitseva O. O. Rynok turystychnykh posluh. Kyiv : Alterpres, 2005. 436 s.

Pravyk Yu. M. Marketynh turyzmu : pidruchnyk. Kyiv : Znannia, 2008. 303 s., S. 71.

Rynky turystychnykh posluh: stan i tendentsii rozvytku : monohrafiia / za zah. red. profesora V. H. Herasymenko. Odesa : Astroprynt, 2013. 334 s.

Tielietov O. S., Kosolap N. Ye. Osoblyvosti ta perspektyvy marketynhu turystychnykh posluh v Ukraini. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2012. № 1. S. 21–34.

Roth P. Touristik Marketing. Aufl. München : Vahlen, 1995. 210 s.

Seitz E., Wolf J. Tourismusmanagement und – marketing. Landsberg / Lech, 1991. 219 s.

Budia O. P., Vertelieva O. V. Innovatsiini napriamky rozvytku marketynhu v sferi turyzmu i hostynnosti. Zovnishnia torhivlia : pravo ta ekonomika. 2008. № 6. S. 142–149.

Durovіch A. P. Marketіnh turіzma. Mynsk : Fіnansу, uchet. Audіt, 2010. 320 s.

Burdonos L. I. Osoblyvosti marketynhu turystychnykh pidpryiemstv v Ukraini. Ekonomichnyi visnyk universytetu. 2013. Vyp. 20(1). S. 48–53.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи