ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ

Автор(и)

  • A. O. Radko ПАТ «Державний ощадний банк України»
  • I. B. Melnyk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve4201817

Ключові слова:

Інтернет-маркетинг, електронна комерція, пошукові сайти, Інтернет-мережа, смартфон.

Анотація

У статті розглядається Інтернет-маркетинг як сучасний дієвий засіб просування продукції підприємства на ринку. Виділена роль засобів масової інформації в мережі Інтернет та досліджена їх популярність для здійснення електронної комерції. Показано роль смартфонів при використанні інформації з Інтернет-мережі. Обґрунтована необхідність використання інтерактивних технологій українськими виробниками для виходу на європейський ринок.

Біографії авторів

A. O. Radko, ПАТ «Державний ощадний банк України»

к.е.н., провідний фахівець

I. B. Melnyk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

аспірант

Посилання

Балик У. О., Колісник М. В. Електронна комерція як елемент системи світового господарства. Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. 2014. № 811. С. 11–19.

Євтушенко Д. Д. Електронний бізнес, електронна комерція, Інтернет-торгівля: сутність та взаємозв’язок понять. Бізнес Інформ. 2014. № 8. С. 184–188.

Курант Т. Електронна комерція як спосіб задоволення попиту на онлайн-ринку. Схід. 2014. № 6. С. 19–24.

Чайковська В. П. Електронна комерція в Україні: сучасний стан та тенденції розвитку. Інтелект XXI. 2016. № 3. С. 38–48.

Бойчук І. В. Практика застосування маркетингу в діяльності вітчизняних промислових підприємств. Вісник ЛКА. Серія: Економічна. Випуск 22. Львів : Вид-во Львівської Комерційної Академії, 2006. 422 c.

Бойчук І. Значення промислового маркетингу в розвитку ринкових економічних відносин в Україні. URL:

http://www.experts.in.ua/baza/analitic/index.php?ELEMENT_ID=42822 (дата звернення: 15.05.2019).

Шкляєва Г. О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства. Економічний нобелівський вісник. 2014. № 1 (7). С. 509–514.

Ковшун Н. Е., Радько А. О. Управління інтерактивними маркетинговими комунікаціями арохолдингів України. Вісник Дніпропетровського державного аграрно-економічного університету. 2015. № 1. С. 144–150.

ALEXA’S MARKETING STACK. URL: https://try.alexa.com (дата звернення: 15.05.2019).

Consumer Barometer. URL: https://www.consumerbarometer.com (дата звернення: 15.05.2019).

REFERENCES:

Balyk U. O., Kolisnyk M. V. Elektronna komertsiia yak element systemy svitovoho hospodarstva. Visnyk Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika". Lohistyka. 2014. № 811. S. 11–19.

Yevtushenko D. D. Elektronnyi biznes, elektronna komertsiia, Internet-torhivlia: sutnist ta vzaiemozviazok poniat. Biznes Inform. 2014. № 8. S. 184–188.

Kurant T. Elektronna komertsiia yak sposib zadovolennia popytu na onlain-rynku. Skhid. 2014. № 6. S. 19–24.

Chaikovska V. P. Elektronna komertsiia v Ukraini: suchasnyi stan ta tendentsii rozvytku. Intelekt XXI. 2016. № 3. S. 38–48.

Boichuk I. V. Praktyka zastosuvannia marketynhu v diialnosti vitchyznianykh promyslovykh pidpryyemstv. Visnyk LKA. Seriia: Ekonomichna. Vypusk 22. Lviv : Vyd-vo Lvivskoi Komertsiinoi Akademii, 2006. 422 c.

Boichuk I. Znachennia promyslovoho ma-rketynhu v rozvytku rynkovykh ekonomichnykh vidnosyn v Ukraini. URL: http://www.experts.in.ua/baza/analitic/index.php?ELEMENT_ID=42822 (data zvernennia: 15.05.2019).

Shkliaieva H. O. Interaktyvni marketynhovi komunikatsii u menedzhmenti pidpryiemstva. Ekonomichnyi nobelivskyi visnyk. 2014. № 1 (7). S. 509–514.

Kovshun N. E., Radko A. O. Upravlinnia interaktyvnymy marketynhovymy komunikatsiiamy arokholdynhiv Ukrainy. Visnyk Dnipropetrovskoho derzhavnoho ahrarno-ekonomichnoho universytetu. 2015. № 1. S. 144–150.

ALEXAS MARKETING STACK. URL: https://try.alexa.com (data zvernennia: 15.05.2019).

Consumer Barometer. URL: https://www.consumerbarometer.com (data zvernennia: 15.05.2019).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи