ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕС-СТОРІНОК У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ

Автор(и)

  • M. V. Malchyk Національний університет водного господарства та природокористування
  • I. P. Adasiuk Національний університет водного господарства та природокористування

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve3202012

Ключові слова:

таргетингова реклама, реклама, інтернет-реклама, соціальна мережа, рекламні інструменти, вебсайт.

Анотація

У статті досліджено популярні сайти, соціальні мережі та види медійної інтернет-реклами. Розкрито зміст таргетингу як найбільш дієвого рекламного інструменту у соціальних мережах. Удосконалено  маргетингові етапи та завдання у мережах «Фейсбук» та «Інстаграм». Розглянуто показники аналізу результативності таргетингової реклами з розкриттям економічної сутності кожного. Також впорядковано переваги та недоліки таргетингу за основними параметрами його налаштування.

Біографії авторів

M. V. Malchyk, Національний університет водного господарства та природокористування

д.е.н., професор, завідувач кафедри маркетингу

I. P. Adasiuk, Національний університет водного господарства та природокористування

к.е.н., старший викладач кафедри маркетингу

Посилання

Глобальна електронна комерція: + 2 трлн доларів доходу в 2019 році. URL: https://blog.lengow.com/global-ecommerce-2019-report/ (дата звернення: 16.09.2020).

Довіра українців до ЗМІ за рік знизилася на 11%. Укрінформ. URL: https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache: 46vqMJF3MBYJ:https://www.ukrinform.ua/rubricsociety/2803560-dovira-ukrainciv dozmiza-rik-znizilasanahtml+&cd=1&hl=uk&ct=clnk&gl =ua. (дата звернення: 16.09.2020).

Євсейцева О. С., Меркулова Д. Д. Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживача. Економіка та держава. 2019. № 3. С. 107–113.

Звіт «Цифрові технології 2020» (Digital 2020). URL: https://wearesocial.com/blog/2020/01/digital-2020-3-8-billion-people-usesocial-media# (дата звернення: 16.09.2020).

Куклінова Т.В. Інтернет-торгівля як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах глобалізації. Теоретичні, методологічні та практичні аспекти конкурентоспроможності підприємств : монографія / за заг. ред. О.Г. Янкового. Одеса : Атлант, 2017. С. 183–191.

Мальчик М. В., Клімавічус Я. І., Мальчик Я. Я. Маркетингові інтернет-технології в бізнесі. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : Міжнародна науково-практ. інтернет-конференція, присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017 р. : тези доп./ редкол. : О. І. Черевко та ін. Х. : ХДУЗТ, 2017. С. 57–59.

Мартинюк О. В., Озійчук В. О. Маркетинг в соціальних мережах. Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції : зб. тез VIІ Міжнародної науковопрактичної конференції, 16 травня 2019 року. Рівне : НУВГП.

Романишин С. Б., Греськів І. Р. Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2015. № 819. С. 183–188.

Українці більше довіряють інтернету, ніж телевізору – пояснює експерт Internews. URL: http://ukr.radio/news.html? newsID=91174. (дата звернення: 16.09.2020).

Шиндировський І. М. Використання глобальної мережі Інтернет у бізнесі. Підприємництво і торгівля : зб. наук. праць. Львів : Видавництво ЛТЕУ, 2018. Вип. 22. С. 132–135.

Як цифрові технології впливають на світ і Україну URL: https://sergioshtogryn.blogspot.com/2018/06/blog-post.html. (дата звернення: 16.09.2020).

Global Ecommerce Report. URL: https://www.ecommercefoundation.org/free-reports. (дата звернення: 16.09.2020).

12,6 млрд грн в год: большой анализ рынка онлайн-рекламы в Украине. URL: https://ain.ua/2020/02/27/126-mlrd-grn-v-god/ (дата звернення: 16.09.2020).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи