ТАРГЕТИНГОВА РЕКЛАМА ЯК ІНСТРУМЕНТ ПРОСУВАННЯ БІЗНЕС-СТОРІНОК У СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve3202012Ключові слова:
таргетингова реклама, реклама, інтернет-реклама, соціальна мережа, рекламні інструменти, вебсайт.Анотація
У статті досліджено популярні сайти, соціальні мережі та види медійної інтернет-реклами. Розкрито зміст таргетингу як найбільш дієвого рекламного інструменту у соціальних мережах. Удосконалено маргетингові етапи та завдання у мережах «Фейсбук» та «Інстаграм». Розглянуто показники аналізу результативності таргетингової реклами з розкриттям економічної сутності кожного. Також впорядковано переваги та недоліки таргетингу за основними параметрами його налаштування.Посилання
Глобальна електронна комерція: + 2 трлн доларів доходу в 2019 році. URL: https://blog.lengow.com/global-ecommerce-2019-report/ (дата звернення: 16.09.2020).
Довіра українців до ЗМІ за рік знизилася на 11%. Укрінформ. URL: https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache: 46vqMJF3MBYJ:https://www.ukrinform.ua/rubricsociety/2803560-dovira-ukrainciv dozmiza-rik-znizilasanahtml+&cd=1&hl=uk&ct=clnk&gl =ua. (дата звернення: 16.09.2020).
Євсейцева О. С., Меркулова Д. Д. Таргетинг – цілеспрямований вплив на споживача. Економіка та держава. 2019. № 3. С. 107–113.
Звіт «Цифрові технології 2020» (Digital 2020). URL: https://wearesocial.com/blog/2020/01/digital-2020-3-8-billion-people-usesocial-media# (дата звернення: 16.09.2020).
Куклінова Т.В. Інтернет-торгівля як засіб підвищення конкурентоспроможності підприємств в умовах глобалізації. Теоретичні, методологічні та практичні аспекти конкурентоспроможності підприємств : монографія / за заг. ред. О.Г. Янкового. Одеса : Атлант, 2017. С. 183–191.
Мальчик М. В., Клімавічус Я. І., Мальчик Я. Я. Маркетингові інтернет-технології в бізнесі. Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : Міжнародна науково-практ. інтернет-конференція, присвячена 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовтня 2017 р. : тези доп./ редкол. : О. І. Черевко та ін. Х. : ХДУЗТ, 2017. С. 57–59.
Мартинюк О. В., Озійчук В. О. Маркетинг в соціальних мережах. Актуальні проблеми теорії і практики менеджменту в контексті євроінтеграції : зб. тез VIІ Міжнародної науковопрактичної конференції, 16 травня 2019 року. Рівне : НУВГП.
Романишин С. Б., Греськів І. Р. Особливості маркетингової діяльності в соціальних мережах. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Менеджмент та підприємництво в Україні: етапи становлення і проблеми розвитку. 2015. № 819. С. 183–188.
Українці більше довіряють інтернету, ніж телевізору – пояснює експерт Internews. URL: http://ukr.radio/news.html? newsID=91174. (дата звернення: 16.09.2020).
Шиндировський І. М. Використання глобальної мережі Інтернет у бізнесі. Підприємництво і торгівля : зб. наук. праць. Львів : Видавництво ЛТЕУ, 2018. Вип. 22. С. 132–135.
Як цифрові технології впливають на світ і Україну URL: https://sergioshtogryn.blogspot.com/2018/06/blog-post.html. (дата звернення: 16.09.2020).
Global Ecommerce Report. URL: https://www.ecommercefoundation.org/free-reports. (дата звернення: 16.09.2020).
12,6 млрд грн в год: большой анализ рынка онлайн-рекламы в Украине. URL: https://ain.ua/2020/02/27/126-mlrd-grn-v-god/ (дата звернення: 16.09.2020).