АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve320195Ключові слова:
франчайзинг, франшиза, франчайзер, франчайзі, франчайзингові відносини.Анотація
В статті висвітлено актуальні проблеми розвитку франчайзингу як альтернативного інструменту ведення бізнесу. Досліджено основні чинники, які впливають на розвиток франчайзингу в ринкових умовах. Запропоновано основні напрямки активізації франчайзингових відносин в Україні.Посилання
Романчук К. В., Кирій І. О. Операції франчайзингу: європейський досвід та українські реалії. Ефективна економіка. 2016. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/op=1&z=5302. (дата звернення: 27.09.2019).
Чикуркова А. Д., Ногачевський О. Ф. Франчайзинг: актуальні проблеми розвитку в Україні. Збірник наукових праць Подільського державного аграрно-технічного університету. Економічні науки. 2016. Вип. 24. Ч. 3. С. 247–254.
Огінок С. В. Франчайзинг як інструмент формування єдиного ринку ЄС : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.02. Львів, 2017. 20 с.
Про франчайзинг. Електронні публікації Franchise Group. URL: http://franchisegroup.com.ua/about-company/franchising/ (дата звернення: 27.09.2019).
Франчайзинговий ринок України сьогодні. Franchising Full Cycle. URL: https://ffc.expert/uk/blog/franchajzingovyj-rynok-ukrainy-segodnya/. (дата звернення: 27.09.2019).
Офіційний сайт франчайзингової групи України. URL: https://franchisegroup.com.ua/ (дата звернення: 27.09.2019).
Попко О. В. Франчайзинг як альтернативний інструмент ефективного ведення бізнесу. Студентський вісник Національного ун-ту водного господарства та природокористування. 2015. Вип. 1 (3). С. 122–125.
Амеліна І. В., Семенець В. В. Перспективи виходу підприємств на світові ринки через франчайзингові мережі. Економіка і регіон. 2017. № 1(62). С. 76–82.
Коломієць А. С. Комерційна концесія як засіб стимулювання операційної діяльності машинобудівних підприємств : автореф. дис. … канд. екон. наук : 08.00.04. Київ, 2015. 23 с.
Тонюк М. О. Франчайзинг як особлива форма організації та функціонування бізнесу в Україні. Економіка і суспільство. 2017. № 9. С. 687–689.
Ситник Н. С., Попович Д. В. Розвиток франчайзингу в Україні як складник інвестиційної політики держави.
Бізнес-навігатор. 2018. Вип. 1-2(44). С. 140–144.
REFERENCES:
Romanchuk K. V., Kyrii I. O. Operatsii franchaizynhu: yevropeiskyi dosvid ta ukrainski realii. Efektyvna ekonomika. 2016. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/op=1&z=5302. (data zvernennia: 27.09.2019).
Chykurkova A. D., Nohachevskyi O. F. Franchaizynh: aktualni problemy rozvytku v Ukraini. Zbirnyk naukovykh prats Podilskoho derzhavnoho ahrarno-tekhnichnoho universytetu. Ekonomichni nauky. 2016. Vyp. 24. Ch. 3. S. 247–254.
Ohinok S. V. Franchaizynh yak instrument formuvannia yedynoho rynku YeS : avtoref. dys. … kand. ekon. nauk : 08.00.02. Lviv, 2017. 20 s.
Pro franchaizynh. Elektronni publikatsii Franchise Group. URL: http://franchisegroup.com.ua/about-company/franchising/ (data zvernennia: 27.09.2019).
Franchaizynhovyi rynok Ukrainy sohodni. Franchising Full Cycle. URL: https://ffc.expert/uk/blog/franchajzingovyj-rynok-ukrainy-segodnya/. (data zvernennia: 27.09.2019).
Ofitsiinyi sait franchaizynhovoi hrupy Ukrainy. URL: https://franchisegroup.com.ua/ (data zvernennia: 27.09.2019).
Popko O. V. Franchaizynh yak alternatyvnyi instrument efektyvnoho vedennia biznesu. Studentskyi visnyk Natsionalnoho un-tu vodnoho hospodarstva ta pryrodokorystuvannia. 2015. Vyp. 1 (3). S. 122–125.
Amelina I. V., Semenets V. V. Perspektyvy vykhodu pidpryiemstv na svitovi rynky cherez franchaizynhovi merezhi. Ekonomika i rehion. 2017. № 1(62). S. 76–82.
Kolomiiets A. S. Komertsiina kontsesiia yak zasib stymuliuvannia operatsiinoi diialnosti mashynobudivnykh pidpryiemstv : avtoref. dys. … kand. ekon. nauk : 08.00.04. Kyiv, 2015. 23 s.
Toniuk M. O. Franchaizynh yak osoblyva forma orhanizatsii ta funktsionuvannia biznesu v Ukraini. Ekonomika i suspilstvo. 2017. № 9. S. 687–689.
Sytnyk N. S., Popovych D. V. Rozvytok franchaizynhu v Ukraini yak skladnyk investytsiinoi polityky derzhavy. Biznesnavihator. 2018. Vyp. 1-2(44). S. 140–144.