РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КОМПАНІЇ

Автор(и)

  • S. I. Koval Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve320193

Ключові слова:

корпоративна культура, внутрішній маркетинг, компанія, цінності, співробітники, стратегічні цілі, конкуренція.

Анотація

В статті досліджено сутність корпоративної культури та визначено місце і роль маркетингу у її формуванні в умовах конкурентного бізнес-середовища. Приділено увагу внутрішньому організаційному маркетингу як інструменту в досягненні стратегічних цілей компанії. Проаналізовано структуру корпоративної культури з точки зору взаємозв’язку її основних елементів із внутрішнім середовищем компанії та зовнішньою ідентифікацією. Визначено основні задачі корпоративної культури, які необхідно вирішити компанії для забезпечення своєї ефективної діяльності в умовах наростаючої конкуренції і використання відповідних інструментів внутрішнього маркетингу.

Біографія автора

S. I. Koval, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

ст. викладач

Посилання

Пантелеєва Є. С. Корпоративна культура як маркетинговий ресурс. Концепт. 2013. № 1 (17). С. 1–17.

Гудкова Т. В. Особливості корпоративної культури компаній. М. : РГ-Пресс. 2014. URL: http://znanium.com/catalog/product/533712 (дата звернення: 27.09.2019).

Лайкер Д. К., Хосеус М. Корпоративная культура Toyota: Уроки для других компаний. М. : Альпина Паблишерз, 2016. URL: http:// znanium. com/catalog.php?bookinfo=914070 (дата звернення: 30.09.2019).

REFERENCES:

Panteleieva Ye. S. Korporatyvna kultura yak marketynhovyi resurs. Kontsept. 2013. № 1 (17). S. 1–17.

Hudkova T. V. Osoblyvosti korporatyvnoi kultury kompanii. M. : RH-Press. 2014. URL: http://znanium.com/catalog/product/533712 (data zvernennia: 27.09.2019).

Laiker D. K., Khoseus M. Korporatyvnaia kultura Toyota: Uroky dlia druhykh kompanyi. M. : Alpyna Pablysherz, 2016. URL: http:// znanium. com/catalog.php?bookinfo=914070 (data zvernennia: 30.09.2019).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи