РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КОМПАНІЇ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve320193Ключові слова:
корпоративна культура, внутрішній маркетинг, компанія, цінності, співробітники, стратегічні цілі, конкуренція.Анотація
В статті досліджено сутність корпоративної культури та визначено місце і роль маркетингу у її формуванні в умовах конкурентного бізнес-середовища. Приділено увагу внутрішньому організаційному маркетингу як інструменту в досягненні стратегічних цілей компанії. Проаналізовано структуру корпоративної культури з точки зору взаємозв’язку її основних елементів із внутрішнім середовищем компанії та зовнішньою ідентифікацією. Визначено основні задачі корпоративної культури, які необхідно вирішити компанії для забезпечення своєї ефективної діяльності в умовах наростаючої конкуренції і використання відповідних інструментів внутрішнього маркетингу.Посилання
Пантелеєва Є. С. Корпоративна культура як маркетинговий ресурс. Концепт. 2013. № 1 (17). С. 1–17.
Гудкова Т. В. Особливості корпоративної культури компаній. М. : РГ-Пресс. 2014. URL: http://znanium.com/catalog/product/533712 (дата звернення: 27.09.2019).
Лайкер Д. К., Хосеус М. Корпоративная культура Toyota: Уроки для других компаний. М. : Альпина Паблишерз, 2016. URL: http:// znanium. com/catalog.php?bookinfo=914070 (дата звернення: 30.09.2019).
REFERENCES:
Panteleieva Ye. S. Korporatyvna kultura yak marketynhovyi resurs. Kontsept. 2013. № 1 (17). S. 1–17.
Hudkova T. V. Osoblyvosti korporatyvnoi kultury kompanii. M. : RH-Press. 2014. URL: http://znanium.com/catalog/product/533712 (data zvernennia: 27.09.2019).
Laiker D. K., Khoseus M. Korporatyvnaia kultura Toyota: Uroky dlia druhykh kompanyi. M. : Alpyna Pablysherz, 2016. URL: http:// znanium. com/catalog.php?bookinfo=914070 (data zvernennia: 30.09.2019).