ТОРГОВИЙ КРЕДИТ У ДІЯЛЬНОСТІ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ

Автор(и)

  • V. M. Vovk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • W. Matskowiak Гданський університет, м. Гданськ

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve3201916

Ключові слова:

торговий кредит, стратегії надання торгового кредиту, кредитна політика, кредитоспроможність одержувачів, критерії оцінки надійності.

Анотація

У статті розкривається сутність торгового кредиту, вказуються його переваги. Досліджено специфіку використання агресивної і консервативної стратегії при наданні торгових кредитів.  Автори вважають, що при визначенні кредитної політики компанія  повинна враховувати не менше 6 факторів, що впливають на її кредитну політику.  Це, серед іншого, маркетингова і збутова політика, вартість капіталу для фінансування дебіторської заборгованості та видатків з державного права, кредитний ризик зі сторони підрядників, комерційні звички в галузі, індивідуальні відносини з даними підрядником, а також вид і довговічність продукції.Важливим інструментом в управлінні дебіторською заборгованістю є довіра клієнтам при наданні торгових кредитів. Вона визначається шляхом оцінки кредитоспроможності за критерієм «п'ять С», за допомогою індексного аналізу і з використанням бізнес-аналітики.

Біографії авторів

V. M. Vovk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

W. Matskowiak, Гданський університет, м. Гданськ

студентка

Посилання

Ciesielczyk T., Stępniewski J. Management opérationnel et comptabilité. Nouvelles avancées du management / L. Marco (dir.). Paris : Editions Harmattan, 2005.

Michalczyk L. Kluczowe narzędzia pomiaru w controllingu finansowym – ujęcie teoretyczne. Pieniądze i Więź. 2014. № 1(62). S. 64–76.

Michalczyk L. Podatkowa grupa kapitałowa na gruncie ekonomiczno-prawnej koncepcji grupy kapitałowej. Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego. 2016. № 9.

Michalczyk L. Projektowanie zasobowego rachunku kosztów na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa branży spożywczej – w kierunku kalkulacji produktów finalnych. Pieniądze i Więź. 2015. № 2 (67).

Michalczyk L. Ubezpieczenie od utraty zysku w praktyce działalności gospodarczej w Polsce. Dokonania Młodych Naukowców. 2014. № 4 (3).

Stępniewski J. Audyt i diagnostyka firmy. Wroclaw : AE Wroclaw, 2001. S. 86–89.

Stępniewski J. Principes de la comptabilité événementielle: vers un robot comptable. Paris : Masson, 1987.

Stępniewski J. Metoda negocjacji. Przygotowanie-techniki-sytuacje. Wroclaw : AE Wroclaw, 2001.

REFERENCES:

Ciesielczyk T., Stępniewski J. Management opérationnel et comptabilité. Nouvelles avancées du management / L. Marco (dir.). Paris : Editions Harmattan, 2005.

Michalczyk L. Kluczowe narzędzia pomiaru w controllingu finansowym – ujęcie teoretyczne. Pieniądze i Więź. 2014. № 1(62). S. 64–76.

Michalczyk L. Podatkowa grupa kapitałowa na gruncie ekonomiczno-prawnej koncepcji grupy kapitałowej. Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego. 2016. № 9.

Michalczyk L. Projektowanie zasobowego rachunku kosztów na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa branży spożywczej – w kierunku kalkulacji produktów finalnych. Pieniądze i Więź. 2015. № 2 (67).

Michalczyk L. Ubezpieczenie od utraty zysku w praktyce działalności gospodarczej w Polsce. Dokonania Młodych Naukowców. 2014. № 4 (3).

Stępniewski J. Audyt i diagnostyka firmy. Wroclaw : AE Wroclaw, 2001. S. 86–89.

Stępniewski J. Principes de la comptabilité événementielle: vers un robot comptable. Paris : Masson, 1987.

Stępniewski J. Metoda negocjacji. Przygotowanie-techniki-sytuacje. Wroclaw : AE Wroclaw, 2001.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи