ТОРГОВИЙ КРЕДИТ У ДІЯЛЬНОСТІ СУБ'ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve3201916Ключові слова:
торговий кредит, стратегії надання торгового кредиту, кредитна політика, кредитоспроможність одержувачів, критерії оцінки надійності.Анотація
У статті розкривається сутність торгового кредиту, вказуються його переваги. Досліджено специфіку використання агресивної і консервативної стратегії при наданні торгових кредитів. Автори вважають, що при визначенні кредитної політики компанія повинна враховувати не менше 6 факторів, що впливають на її кредитну політику. Це, серед іншого, маркетингова і збутова політика, вартість капіталу для фінансування дебіторської заборгованості та видатків з державного права, кредитний ризик зі сторони підрядників, комерційні звички в галузі, індивідуальні відносини з даними підрядником, а також вид і довговічність продукції.Важливим інструментом в управлінні дебіторською заборгованістю є довіра клієнтам при наданні торгових кредитів. Вона визначається шляхом оцінки кредитоспроможності за критерієм «п'ять С», за допомогою індексного аналізу і з використанням бізнес-аналітики.Посилання
Ciesielczyk T., Stępniewski J. Management opérationnel et comptabilité. Nouvelles avancées du management / L. Marco (dir.). Paris : Editions Harmattan, 2005.
Michalczyk L. Kluczowe narzędzia pomiaru w controllingu finansowym – ujęcie teoretyczne. Pieniądze i Więź. 2014. № 1(62). S. 64–76.
Michalczyk L. Podatkowa grupa kapitałowa na gruncie ekonomiczno-prawnej koncepcji grupy kapitałowej. Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego. 2016. № 9.
Michalczyk L. Projektowanie zasobowego rachunku kosztów na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa branży spożywczej – w kierunku kalkulacji produktów finalnych. Pieniądze i Więź. 2015. № 2 (67).
Michalczyk L. Ubezpieczenie od utraty zysku w praktyce działalności gospodarczej w Polsce. Dokonania Młodych Naukowców. 2014. № 4 (3).
Stępniewski J. Audyt i diagnostyka firmy. Wroclaw : AE Wroclaw, 2001. S. 86–89.
Stępniewski J. Principes de la comptabilité événementielle: vers un robot comptable. Paris : Masson, 1987.
Stępniewski J. Metoda negocjacji. Przygotowanie-techniki-sytuacje. Wroclaw : AE Wroclaw, 2001.
REFERENCES:
Ciesielczyk T., Stępniewski J. Management opérationnel et comptabilité. Nouvelles avancées du management / L. Marco (dir.). Paris : Editions Harmattan, 2005.
Michalczyk L. Kluczowe narzędzia pomiaru w controllingu finansowym – ujęcie teoretyczne. Pieniądze i Więź. 2014. № 1(62). S. 64–76.
Michalczyk L. Podatkowa grupa kapitałowa na gruncie ekonomiczno-prawnej koncepcji grupy kapitałowej. Przegląd Ustawodawstwa Gospodarczego. 2016. № 9.
Michalczyk L. Projektowanie zasobowego rachunku kosztów na przykładzie wybranego przedsiębiorstwa branży spożywczej – w kierunku kalkulacji produktów finalnych. Pieniądze i Więź. 2015. № 2 (67).
Michalczyk L. Ubezpieczenie od utraty zysku w praktyce działalności gospodarczej w Polsce. Dokonania Młodych Naukowców. 2014. № 4 (3).
Stępniewski J. Audyt i diagnostyka firmy. Wroclaw : AE Wroclaw, 2001. S. 86–89.
Stępniewski J. Principes de la comptabilité événementielle: vers un robot comptable. Paris : Masson, 1987.
Stępniewski J. Metoda negocjacji. Przygotowanie-techniki-sytuacje. Wroclaw : AE Wroclaw, 2001.