ТРЕНДИ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ В УМОВАХ КРИЗИ

Автор(и)

  • O. V. Martyniuk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve2202214

Ключові слова:

цифрові технології, digital-маркетинг, інтернетмаркетинг, штучний інтелект, голосовий пошук, розмовний маркетинг, персоналізація, гейміфікація.

Анотація

В статті визначено основні тренди digital-маркетингу в умовах кризи.  Виявлено тенденції його подальшого розвитку з урахуванням особливостей сучасного етапу економічного розвитку, невід’ємною частиною якого є використання цифрових технологій. Сформовано цілі digital-маркетингу з метою комунікації та утримання уваги споживачів, залучення нових клієнтів, збільшення трафіку та отримання стабільного доходу. Доведено, що імплементація сучасних трендів digital-маркетинг є інструментом, здатним посилити позиції компанії на ринку, підвищити цінність пропозиції компанії споживачам, завоювати довіру цільової аудиторії, підвищити рейтинг бренду в пошуковій мережі.

Біографія автора

O. V. Martyniuk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

Посилання

Agapito D. & Brito Q. P. A dyadic approach to adolescents’ online risky behaviours and parental mediation. Journal of Spatial and Organizational Dynamics. 2020. 8(3), Р. 244–266.

Multimedia summarization using social media content / Amato F., Castiglione A., Moscato V., Picariello A. & Sperlì G. Multimedia Tools and Applications. 2018. 77(14). Р. 17803–17827. doi: 10.1007/s11042-017-5556-2

Cheng M. & Jin X. What do Airbnb users care about? An analysis of online review comments. International Journal of Hospitality Management. 2019. 76. Р. 58–70. doi: 10.1016/j.ijhm.2018.04.004

Reyes-Menendez A., Saura J. R. & Filipe F. The importance of behavioral data to identify online fake reviews for tourism businesses: a systematic review. PeerJ Computer Science. 2019.

Article e219. doi: 10.7717/peerjcs.219. 5. Saura J. R. Using Data Sciences in Digital Marketing: Framework, Methods, and Performance Metrics. Journal of Innovation and Knowledge. 1(2020). doi: 10.1016/j.jik.2020.08.00

Polanco-Diges L. & Debasa F. The use of Digital Marketing Strategies in the Sharing Economy: A literature Review. Journal of Spatial and Organizational Dynamics. 2020. 8(3). Р. 217–229.

Muniesa R. L. & Giménez C. G. The importance of the loyalty of fashion brandsthrough digital marketing. Journal of Spatial and Organizational Dynamics. 2020. 8(3). Р. 230–243.

Kumar T. S. & Sekhar S. C. Impact of Digital Marketing on Consumer Purchase Decision. International Journal of Innovative Technology and Exploring Engineering. 2019. 9(2S2). Р. 453–455. URL: https://doi.org/10.35940/ijitee.b1214.1292s219 (дата звернення: 10.05.2022).

Цифровий ресурс «Statista». URL: https://www.statista.com/statistics/273018/number-of-internet-users-worldwide/ (дата звернення: 10.05.2022).

Digital 2022 Global Overview Report (January 2022). URL: https://datareportal.com/reports/digital-2022-global-overviewrepor (дата звернення: 10.05.2022).

Digital-маркетинг у бізнесі. URL: http://kirulanov.com/13-kanalov-prodvijeniya-digital-marketing-vbiznese. (дата звернення: 10.05.2022).

Трушкина Н. В. Трансформация маркетинговой деятельности предприятий в условиях цифровой экономики. Вісник Кам’янецьПодільського національного університету ім. Івана Огієнка. Економічні науки. Вип. 14. 2019. С. 250–259.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи