ЕМОЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗРОСТАННЯ ПРОДУКТИВНОСТІ БІЗНЕСУ

Автор(и)

  • L. I. Beztelesna Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • Y. V. Matviіchuk Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve220221

Ключові слова:

емоційний менеджмент, емоційний інтелект, емоції, соціально-психологічний клімат, ситуативний менеджмент, стратегічний менеджмент.

Анотація

Доведено, що в сучасних умовах наростання конкуренції бізнес змушений використовувати інноваційний інструмент – емоційний менеджмент для забезпечення зростання його продуктивності. Зазначено, що в основі емоційного менеджменту лежить емоційний інтелект, використання якого допомагає бізнес-менеджеру створити комфортний колектив і виконувати поставлені завдання. Розкрито види емоцій та форми їх прояву, відображено механізм управління емоціями. Запропоновано формальні ознаки, за якими можна моніторити соціально-психологічний клімат (емоції) в колективі та способи їх трансформації.

Біографії авторів

L. I. Beztelesna, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

д.е.н., професор

Y. V. Matviіchuk, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

здобувач вищої освіти першого (бакалаврського) рівня

Посилання

Захарчин Г. М., Любомудрова Н. П. Емоційний інтелект та креативність як сучасний інструментарій менеджменту. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2020. Вип. 34. С. 76–80. URL: http://www.visnykeconom.uzhnu.uz.ua/archive/34_2020ua/15.pdf (дата звернення: 01.04.2022).

Історія вивчення емоційного інтелекту. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%95%D0%BC%D0%BE%D1%86%D1%96B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82 (дата звернення: 01.04.2022).

Чим можна зацікавити працівників, крім премії. URL: https://www.buhuslugi.com.ua/ua/informatsiya/zagalna-informatsiya/motivatsiyapersonalu.html (дата звернення: 01.04.2022).

Емоційний менеджмент: як керувати собою та іншими заради досягнення успіху. URL: https://smarttalks.me/ru/emotional-management/ (дата звернення: 01.04.2022).

Падафет Ю. Формування соціально-психологічного клімату в колективі. URL: https://i.factor.ua/ukr/journals/ds/2016/may/issue-5/article-17745.html (дата звернення: 01.04.2022).

Безтелесна Л. І., Любовська М. М. Конфлікт як ресурс та інструмент підвищення надійності персоналу в компанії. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (27 жовтня 2020 р.). 2020. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/18903/1/Beztelesna487-488.pdf (дата звернення: 01.04.2022).

Еріксон Т. В оточенні ідіотів, або Як зрозуміти тих, кого неможливо зрозуміти. Харків, 2018. 251 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-06-24

Номер

Розділ

Статьи