ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОГО АВТОМОБІЛЕБУДУВАННЯ В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНОЇ МІЖНАРОДНОЇ ПОЛІТИКИ
DOI:
https://doi.org/10.31713/ve2202020Ключові слова:
ринок автомобілебудування, виробництво автомобілів, розвиток автомобілебудування.Анотація
В статті доведено, що автопромисловість є одним з найважливіших сегментів світової економічної системи та економік переважної більшості держав. На сьогодні автомобілебудування є досить високим науковоємким виробництвом і автомобільна промисловість виступає однією з основ науково-технічного прогресу. Формування сучасного національного ринку легкових автомобілів здійснюється за рахунок досконалої державної політики уряду. Тим самим в результаті її успішної реалізації держава щорічно забезпечує стабільні темпи економічного розвитку та гарантує високий рівень зайнятості населення країни. Перспективи зростання виробництва автомобілів українськими підприємствами обмежені не стільки відсутністю ємного ринку, скільки відсутністю додаткових ресурсів для інвестування в збільшення потужностей. У такій ситуації розвиток автомобілебудування України безпосередньо залежить від приходу серйозних іноземних інвесторів, що принесуть у галузь не тільки капітал у фінансовій формі, але й нові технології, що так необхідні у виробництві автомобілів. За рахунок інноваційного розвитку автомобілебудування Україна зможе реалізувати конкурентоспроможну продукцію як на національному, так і на світових ринках, що забезпечить входження України в міжнародне економічне співтовариство. Відзначено, що основною проблемою автомобільного ринку України, є те що український виробник не виробляє ті автомобілі, які могли б задовільнити споживача, тому активно розвивається імпорт автомобілів з Європи. Зроблено висновки, що український ринок для європейських автомобільних компаній є перспективним в плані реалізації вживаних автомобілів європейських країн, тим самим забезпечується гарантований збут нових комфортних автомобілів для європейців під їхній рівень купівельної спроможності. На перспективу територія України буде придатна лише для кінцевої парковки вживаних автомобілів.Посилання
Sotnichenko O. A. Mytne rehuliuvannia tovarooborotu u konteksti mizhnarodnoi intehratsii. Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoho universytetu derzhavnoi podatkovoi sluzhby Ukrainy. 2013. № 2. S. 165–176.
Vvezennia avtotransportu na terytoriiu krain Yevropeiskoho soiuzu URL: http://www.sng-producer.ru/company/bqth/ (data zvernennia: 22.05.2020).
UkrAvtoprom. Assotsiatsiya avtoproizvoditeley Ukrainyi: Statistika. URL: http://ukrautoprom.com.ua (data zvernennia: 22.05.2020).
Kyshchun V. A. Vyrobnytstvo lehkovykh avtomobiliv: svitovi ta vitchyzniani tendentsii. Lutskyi natsionalnyi tekhnichnyi universytet : zb. nauk. pr. 2016. № 13. S. 137–145.
European Automobile Manufacturers Association, Trade Statistics. URL: http://www.acea.be/index.php/news/news_detail/trade/ (Accessed: 22.05.2020).