СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНА ДОЦІЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГУ ПЕРСОНАЛУ В СТРАТЕГІЧНОМУ УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ

Автор(и)

  • L. I. Beztelesna Національний університет водного господарства та природокористування
  • N. M. Prokopchuk Національний університет водного господарства та природокористування

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve1201827

Ключові слова:

персонал, маркетинг, підприємство, картка індивідуального професійного розвитку, мережева взаємодія, кадровий потенціал, кадровий резерв, планування

Анотація

Відображено соціально-економічну доцільність застосування маркетингу персоналу на одному із підприємств лісового господарства.Проаналізовано витрати та шляхи покриття потреби у персоналі за рахунок власних джерел. Побудований практичний механізм реалізації маркетингу персоналу, що включає налагодження мережевої взаємодії підприємства і навчальних закладів, формування картки індивідуального професійного розвитку працівника, побудову планів професійного зростання персоналу.

Біографії авторів

L. I. Beztelesna, Національний університет водного господарства та природокористування

д.е.н., професор

N. M. Prokopchuk, Національний університет водного господарства та природокористування

магістр з управління персоналом і економіки праці

Посилання

Управление персоналом организации : учебник / под ред. А. Я. Кибанова. М. : ИНФРА-М, 1997. 512 с.

Кармазін В. А., Пермінова О. О., Маркетинг персоналу як фактор реалізації кадрової стратегії підприємства. URL:

http://www.kntu.kr.ua/doc/zb_20(1)_ekon/stat_20_1/25.pdf (дата звернення: 01.11.2018).

Колпаков В. М. Маркетинг персоналу : навч. посіб. К. : МАУП, 2006. 408 с.

Бугалтерська звітність ДП «Березнівський лісгосп» за 2014- 2016 рр.

Статистична звітність ДП «Березнівський лісгосп» за 2014-2016 рр.

Головко А. С. Теоретико-методичний зміст категорій «трудовий потенціал», «кадровий потенціал» та «трудові ресурси». Вісник Хмельницького національного університету. 2010. № 3. Т. 2.

Гринкевич С. С., Гураль Н. Р. Дослідження взаємозв’язку трудового та кадрового потенціалів. Економічний форум. 2011. № 3. http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Ekfor/2011_3/54.pdf (дата звернення: 01.11.2018).

REFERENCES:

Upravlenye personalom orhanyzatsyy : uchebnyk / pod red. A. Ya. Kybanova. M. : YNFRA-M, 1997. 512 s.

Karmazin V. A., Perminova O. O., Marketynh personalu yak faktor realizatsii kadrovoi stratehii pidpryiemstva. URL:

http://www.kntu.kr.ua/doc/zb_20(1)_ekon/stat_20_1/25.pdf (data zvernennia: 01.11.2018).

Kolpakov V. M. Marketynh personalu : navch. posib. K. : MAUP, 2006. 408 s.

Buhalterska zvitnist DP «Bereznivskyi lishosp» za 2014-2016 rr.

Statystychna zvitnist DP «Bereznivskyi lishosp» za 2014-2016 rr.

Holovko A. S. Teoretyko-metodychnyi zmist katehorii «trudovyi potentsial», «kadrovyi potentsial» ta «trudovi resursy». Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. 2010. № 3. T. 2.

Hrynkevych S. S., Hural N. R. Doslidzhennia vzaiemozviazku trudovoho ta kadrovoho potentsialiv. Ekonomichnyi forum. 2011. № 3. http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Ekfor/2011_3/54.pdf (data zvernennia: 01.11.2018).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-04-26

Номер

Розділ

Статьи