АНАЛІЗ ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО МАРКЕТИНГУ В ПРИВАТБАНКУ

Автор(и)

  • N. А. Hontarenko Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

Ключові слова:

комерційний банк, маркетинг взаємовідносин, інтерактивний маркетинг, інструменти інтерактивного маркетингу, інтерактивний маркетинг в Приватбанку, напрями розвитку інтерактивного маркетингу в Приватбанку.

Анотація

Визначено сутність та інструменти інтерактивного маркетингу. Окреслено співвідношення понять «інтерактивний маркетинг» і «маркетинг взаємовідносин». Проаналізовано стан впровадження інтерактивного маркетингу у Приватбанку. Визначено перспективні напрями розвитку інтерактивного маркетингу в Приватбанку.

Біографія автора

N. А. Hontarenko, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

Посилання

Котлер Филип. Основы маркетинга. М. : Издательский дом «Вильямс», 2007. 656 с.

Маркетинг : навч. посібник / М. В. Мальчик, Н. А. Гонтаренко, О. В. Попко, З. О. Толчанова, Б. О. Король, О. В. Мартинюк, С. І. Коваль; за заг. ред. д.е.н., проф. Мальчик М. В. Рівне : НУВГП, 2014. 444 с. (Лист МОН № 1/1-11466 від 22.07.2014 р.).

Гонтаренко Н. А. Інструменти інтерактивного банківського маркетингу. Вісник НУВГП. Економіка : зб. наук. праць.

(65). Рівне, 2014. С. 84–91.

Офіційний сайт Приватбанку. URL: https://privatbank.ua/

Ютуб-канал Приватбанку. URL: https://www.youtube.com/user/PrivatBankUKR.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи