ПРOЦЕCНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ: ПОБУДОВА ЕФЕКТИВНИХ CИCТЕМ УП- РАВЛІННЯ
Ключові слова:
принципи єдності, система управління, бізнес-процес, теорія процесного менеджменту, управлінське рішення.Анотація
У статті узагальнено основні підходи та здійснено характеристику основних положень, принципів і цінностей у побудові ефективних систем менеджменту у період переходу економіки від епохи індустріального до епохи постіндустріального суспільства. Розглянуто можливості підвищення ефективності систем управління за рахунок утвердження у менеджменті парадигм і законів філософії єднання на противагу законам боротьби і заперечення.Посилання
Смит А. Исследования о природе и причинах богатства народа: пер. с англ. В. С. Афанасьев. М. : Эксмо, 2007. 960 с.
Шелухін В. Суспільство у просторі трансформацій, культура у просторі суперечностей: відкриті питання Деніела Бела. Вісник КНУ імені Т. Шевченка. Секція: «Соціологія», 2010. № 1-2. С. 103–105.
Демінг Е. Вихід з кризи: Нова парадигма управління людьми, системами і процесами. М. : Альпина Бизнес Букс, 2007. 370 с. 4. Системи управління якістю. Основні положення та словник: ДСТУ ISО 9000–2001. К. : Держстандарт України, 2001. 36 с.
Белл Д., Иноземцев В. Эпоха разобщенности. Размышления о мире ХХІ века. М. : «Свободная мысль», Центр исследований постиндустриального общества, 2007. 304 с.
Белл Д. Прихід постіндустріального суспільства. Сучасна зарубіжна соціальна філософія. К., 1996. С. 194–251.
Каплан Р., Нортон Д. Сбалансированная система показателей: пер с англ. М. : ЗАО «Олимп-Бизнес», 2003.
с.
Репин В. В. Процессный подход к управлению. Моделирование бизнес-процессов. М. : РИА «Стандарты и качество», 2004. 408 с.
Хаммер М., Чампи Дж. Реинжиниринг корпорации: манифест революции в би знесе / пер. с англ. Ю. Е. Корнилович. М. : Манн, Иванов и Фербер, 2006. 287 с.
Друкер П. Задачи менеджмента ХХI века: пер. с англ. М. : Вильямс, 2001. 272 c.
Нетепчук В. Управління бізнес-процесами: навч. посібник. Рівне : НУВГП, 2014. 158 с.
Файоль А., Эмерсон Г., Тейлор Ф., Форд Г. Управление – это наука и искусство. М. : Дело, 1992. 672 с.
Шеер А. Бизнес-процессы: основные понятия, теория, методы: пер. с англ. 2-е изд., перераб. и доп. М. : Просветитель, 1999. 154 с.
Джон В. Ньюстром, Л. Дэвис. Организационное поведение: поведение человека на рабочем месте. СПб. : Питер, 2000. 447 с.