МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩА І ВНУТРІШНЬОГО ПОТЕНЦІАЛУ ГОТЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • N. А. Hontarenko Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • S. V. Mykytynets Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

Ключові слова:

готель, готельний продукт, особливості готельного маркетингу, продуктова політика готелю, цінова політика готелю, конкурентне середовище готелю.

Анотація

Визначено особливості маркетингу у готельному бізнесі. Проаналізовано продуктову і цінову політики готелю «Панорама». Виконано аналіз конкурентного середовища готелю. Розроблено SWOT-таблицю. Запропоновано заходи щодо удосконалення маркетингміксу готелю «Панорама».

Біографії авторів

N. А. Hontarenko, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

S. V. Mykytynets, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

студентка

Посилання

Агафонова Л. Г. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Агафонова Л. Г., Агафонова О. Є. – К. : Знання України, 2002.

Бойко М. Г. Суть і завдання стратегії розвитку підприємств готельного господарства в умовах трансформаційної економіки / Бойко М. Г. // Вісн. ДІТБ. – 2009. – № 6. – С. 108–113.

Маркетинг готельно-ресторанного бізнесу : навч. посіб. / Мунін Г. Б. та ін. – К. : Вид-во Європ. ун-ту, 2007. – 246 с.

Офіційний сайт готелю «Панорама» [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://panorama-hotel.org/

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи