СКЛАДОВІ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ

Автор(и)

  • I. V. Chyzh Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
  • Z. A. Vasylenko Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

Ключові слова:

потенціал підприємства, складові потенціалу підприємства, виробнича система, ресурсні позиції, наявні та приховані можливості підприємства, фактори виробництва, види потенціалу, виробничий потенціал, фінансовий потенціал, інноваційний потенціал, ...

Анотація

В статті розглядаються теоретичні та практичні засади визначення потенціалу підприємства, його складові. Для прийняття ефективних рішень необхідно володіти об’єктивною інформацією про можливість досягнення підприємством намічених цілей в різних напрямах діяльності. Найбільш важливим є отримання загальної, інтегральної оцінки, яка б враховувала всі можливості і всі обмеження. Така оцінка може бути отримана на основі використання потенціалу підприємства. Проблема ефективності використання потенціалу підприємства є однією з основних в сучасній економіці. Суть цієї проблеми полягає у визначенні шляхів і засобів досягнення найбільшого задоволення безмежних суспільних потреб в умовах обмеженості ресурсів.

Біографії авторів

I. V. Chyzh, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

студентка

Z. A. Vasylenko, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

старший викладач

Посилання

Гончарук О. В. Методичні положення графоаналітичної оцінки / О. В. Гончарук, Г. О. Бузовська // Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – № 10. – С. 302–307.

Касьянова Н. В. Потенціал підприємства: формування та використання : підручник / Н. В. Касьянова, Д. В. Солоха, В. В. Морєва. – 2-ге вид. перероб. та доп. – К. : Центр учбової літератури, 2013. – 248 с.

Курлакова С. Ю. Потенціал і розвиток підприємства : навч.

посіб. / С. Ю. Курлакова, І. В. Міняйленко. – Полтава : ПолтНТУ імені Юрія Кондратюка, 2015. – 214 с.

Перерва П. Г. Визначення ефективності використання виробничого потенціалу машинобудівного підприємства / П. Г. Перерва, Н. М. Побережна // Маркетинг і менеджмент інновацій. – 2012. – № 2. – С. 191–198.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи