ЗБУТОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА: ДОСЛІДЖЕННЯ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ
Ключові слова:
збут, збутова діяльність, канал розподілу, стимулювання збуту, торговий асортимент.Анотація
Проведене теоретичне дослідження збутової діяльності підприємства. Наведений алгоритм обґрунтування програми стимулювання збуту. Проаналізована ефективність збутової діяльності підприємства за основними напрямками, а саме оцінювання екстенсивного та інтенсивного розвитку такої діяльності. За результатами дослідження та аналізу обґрунтовані рішення щодо вдосконалення збуту продукції. Виконане моделювання оптимальної збутової діяльності підприємства.Посилання
Бондаренко В. М. Основні напрямки вдосконалення збутової політики підприємств / В. М. Бондаренко, З. О. Тягунова // Торгівля, комерція, підприємництво. – 2015. – Вип. 18. – С. 47–50.
Ільченко Т. В. До питання маркетингового забезпечення планування збуту продукції підприємства / Т. В. Ільченко // Економіка та держава. – 2016. – № 4. – С. 57–60.
Ключник А. В. Збутова політика та її значення у розвитку зовнішньоекономічної діяльності підприємства / А. В. Ключник // Глобальні та національні проблеми економіки-2015. – № 4. – С. 414–419.
Планування маркетингу : навч. посіб. / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова, В. В. Морєва, О. В. Бєлякова, О. Б. Балакай. – 2-ге вид. перероб. та доп. – К. : Центр учбової літератури, 2013. – 352 с.