ВИЗНАЧЕННЯ ПРІОРИТЕТУ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ ФУНКЦІЇ ПІДПРИЄМСТВ МІЖНАРОДНОГО ТУРИЗМУ

Автор(и)

  • M. S. Hankina Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

Ключові слова:

функція, підприємства, міжнародний, туризм, соціально-комунікативна, інформація, клієнти.

Анотація

У статті проаналізовано наукові здобутки української економічної школи та визначено єдину методологічну позицію, яка повною мірою визначила соціально-комунікативну функцію підприємств міжнародного туризму. Визначено, що основними сегментами взаємодії економічного розвитку суспільства та інформаційної сфери є: інформаційне суспільство, закономірності й проблеми його становлення і розвитку; інформаційна інфраструктура суспільства; проблеми інформаційної безпеки; нові можливості розвитку особистості у інформаційному суспільстві; проблеми демократизації в інформаційному суспільстві та шляхи їх вирішення; інформаційна культура та інформаційна безпека особистості. Визначено, що соціальна та комунікативна функція діяльності туристичного підприємства нерозривно поєднанні, соціальна спрямованість діяльності туристичних підприємств важлива як для молодих людей, так і для людей похилого віку, але спрямованість туристичної діяльності для представників різних вікових категорій відрізняється, всі клієнти туристичної компанії відзначають інформаційну складову її діяльності як головну.

Біографія автора

M. S. Hankina, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

---

Посилання

Джинджоян В. В. Использование интернет-технологий как современных инструментов маркетинга при продвижении турпродукта: колективна монографія / В. В. Джинджоян // Инновационные образовательные технологии: мировой опыт и его внедрение в подготовку специалистов по экономике и управлению. – Кишинев, 2016.

Жиглей І. В. Регулювання бухгалтерського обліку як інструмент підвищення соціальної відповідальності бізнесу / І. В. Жиглей // Вісник соціально-економічних досліджень : Збірник

наукових праць. – 2009. – № 36. – С. 64–70.

Сазонець І. Л. Національні моделі соціального партнерства та їх вплив на розвиток сумлінної ділової практики / Сазонець І. Л., Тадеєва Н. В.// Бізнес Інформ. – 2016. – № 10. – C. 21–26.

Сазонець І. Л. Чинники формування сумлінної ділової практики корпорацій у сучасній економіці / Сазонець І. Л., Тадеєва Н. В. // Бізнес Інформ. – 2016. – № 11. – C. 65–70.

Сазонець О. М. Міжнародні організації в управлінні людським розвитком: глобалізаційний вимір / Сазонець О. М., Саричев В. І. – Д. : Нова ідеологія, 2012. – 252 с.

Соціальний концепт суспільних та економічних процесів національного розвитку : Колективна монографія [Безтелесна Л. І., Сазонець І. Л. та ін.], за науковою редакцією Безтелесної Л. І. – Рівне : Волин. обереги, 2015. – 184 с.

Сазонець І. Л. Сутність та концептуальні підходи до формування механізму управління підприємствами з надання послуг міжнародного туризму / І. Л. Сазонець, К. С. Стоян // Ефективна економіка [Електронний ресурс]. – 2013. – № 8. – Режим доступу: http://www.economy.nayka.com.ua /?op=1&z=3477

Тарасюк Г. М. Розвиток вітчизняного туризму в контексті світових туристичних тенденцій / Г. М. Тарасюк, О. В. Мілінчук // Науковий вісник Ужгород. націон. ун-ту. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. – 2016. –

№ 7. Частина 3. – 166 с. – С. 127–131.

Ястремська О. М. Якість трудового життя: оцінювання та підвищення : монографія / О. М. Ястремська, О. В. Стаматін, О. О. Ястремська. – Х. : ВД «ІНЖЕК», 2015. – 224 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Статьи