ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК РЕСУРС ФОРМУВАННЯ ІМІДЖЕВОЇ ПОЛІТИКИ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УНІВЕРСИТЕТУ
Ключові слова:
імідж, університет, Інтернет-маркетинг, конкурентоспроможність, рейтингування.Анотація
Розкрито суть, класифікацію та елементи іміджевої політики університету. Доведено, що використання Інтернет-маркетингу і комунікаційних технологій у діяльності університету забезпечуєуправління його іміджем та конкурентоспроможністю. Проаналізовано переваги формування іміджу університету в Інтернеті. Запропоновано поетапне формування ефективного іміджу в університеті.Визначено завдання відділу іміджевої політики. Наведено параметри рейтингування університетів світу за Інтернет-іміджем та вітчизняних лідерів у ньому.Посилання
Шевченко Л. Ендавмент-фонди в інвестиційній стратегії зарубіжних університетів / Л. Шевченко // Україна: аспекти праці. – 2015. – № 1. – С. 8–16.
Кушнір М. Ендавмент як правове увиразнення спроможностей державного управління: зарубіжний досвід та національна перспектива / М. Кушнір // Ефективність державного управління : Збірник наукових праць. – 2012. – Випуск 30. – С. 22–28.
Лазарев В. Н. Управление конкурентоспособностью персонала высшего учебного заведения / В. Н. Лазарев, Е. В. Пирогова. – Ульяновск : УлГТУ, 2010. – 204 с.
Безтелесна Л. І. Управління професійним розвитком науково-
педагогічних працівників : монографія / Безтелесна Л. І., Печенюк А. В. – Рівне : НУВГП, 2016. – 198 с.
Моисеева Н. К. Маркетинг / Н. К. Моисеева // Маркетинг и конкурентоспособность образовательного учреждения. – № 5,
– С. 77.
Котлер Ф. Маркетинг, менеджмент. Экспресс-курс : пер. с
англ. под науч. ред. С. Г. Жильцова [Текст] / Ф. Котлер, К. Л. Келлер. – 3-е изд. – СПб. : Питер, 2007. – 480 с.
Королько В. Г. Основы паблик рилейшнз / В. Г. Королько. – М. : Рефл-бук ; К. : Ваклер, 2005. – 528 с.
Дані досліджень Інтернет-аудиторії України [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.inau.org.ua.
Мельникова О. В. Основні напрями просування освітніх послуг Українськими ВНЗ у мережі Інтернет / О. В. Мельникова // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди. «Економіка». – 2015. – Вип. 15. – С. 25.
Рейтинг Webometrics Ranking of World’s Universities [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://www.euroosvita.net.