ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МАРКЕТИНГОВИХ СТРАТЕГІЙ

Автор(и)

  • Зоя Толчанова Національний університет водного господарства та природокористування https://orcid.org/0000-0003-4682-1675
  • Оксана Мартинюк Національний університет водного господарства та природокористування https://orcid.org/0000-0002-2641-1356
  • Ірина Кравчук Національний університет водного господарства та природокористування https://orcid.org/0009-0003-4490-0270

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve4202428

Ключові слова:

підприємство, конкурентоспроможність, внутрішнє середовище підприємства, інновації, маркетингова стратегія

Анотація

У статті наголошено на необхідності використання інноваційних підходів у маркетинговій діяльності промислових підприємств. Обґрунтовано, що інноваційні маркетингові стратегії сприяють адаптації підприємств до глобальних викликів, підвищенню конкурентоспроможності, залученню уваги споживачів. Досліджено та розкрито фактори, які впливають на вибір маркетингової стратегії промислового підприємства. Встановлено, що важливу роль у комплексній оцінці діяльності підприємства відіграють фінансові показники. Внаслідок проведеного аналізу фінансових показників ПрАТ «Тернопільський молокозавод» впродовж 2020–2023 рр. виявлено, що підприємство має високий рівень фінансової стійкості, який сприяє його стратегічному розвитку. Підприємству запропоновано впроваджувати інноваційні маркетингові стратегії, реалізація яких дозволить залучити нових клієнтів, налагодити довгострокові відносини з існуючими, покращить впізнаваність бренду та підвищить конкурентоспроможність. 

Біографії авторів

Зоя Толчанова, Національний університет водного господарства та природокористування

к.е.н., доцент

Оксана Мартинюк, Національний університет водного господарства та природокористування

к.е.н., доцент

Ірина Кравчук, Національний університет водного господарства та природокористування

здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-20

Номер

Розділ

Статьи