СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Автор(и)

  • Світлана Скаковська Національний університет водного господарства та природокористування https://orcid.org/0000-0002-3415-9613
  • Мар'яна Трусік Національний університет водного господарства та природокористування https://orcid.org/0009-0004-0223-0288
  • Богдана Остапчук Національний університет водного господарства та природокористування https://orcid.org/0009-0007-6770-5792

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve4202426

Ключові слова:

бізнес-стратегія, воєнна економіка, етапи формування, економічний аналіз, зовнішнє середовище, особливості, розвиток, воєнний стан

Анотація

В статті розглядається, як спричинені війною зміни вплинули на формування стратегій розвитку бізнесу. Запропоновано методи та підходи, адаптовані до побудови аналізу загального стану економіки країни, показників, що відображають ці зміни. Висвітлено, що в період воєнного стану економіка нашої країни зазнала негативних впливів: релокація бізнесу та масова міграція трудових ресурсів, руйнування на територіях. В такому контексті звичайно постраждав весь бізнес-простір. Нині актуальним є моніторинг власних економічних ризиків, а також постійний аналіз усіх ресурсів підприємства з метою звести нанівець існуючі загрози та виклики сьогодення.

Біографії авторів

Світлана Скаковська, Національний університет водного господарства та природокористування

к.е.н., доцент

Мар'яна Трусік, Національний університет водного господарства та природокористування

к.е.н., старший викладач

Богдана Остапчук, Національний університет водного господарства та природокористування

здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-20

Номер

Розділ

Статьи