експортна стратегія, логістика, електронна комерція, глобалізація, ТОВ «Нова Пошта», міжнародний ринок, конкурентне середовище, фінансові результати, цифрова трансформація
Анотація
Розглянуто питання експортної корпоративної стратегії ТОВ «Нова Пошта» в умовах зростання електронної комерції та глобалізації. Дослідження базується на аналізі наукових праць вітчизняних та зарубіжних вчених, присвячених питанням проєктування корпоративних стратегій, а також проблемам доставки та логістики. Ідентифіковано стратегію діяльності ТОВ «Нова Пошта» як стратегію швидкого зростання та намірів здобуття лідерства. Підкреслено, що компанія успішно реалізує свою експортну стратегію, виходячи на нові європейські ринки та розширюючи спектр послуг. Проаналізовано динаміку розвитку мережі ТОВ «Нова Пошта», структуру Групи «Нова Пошта», а також організаційну структуру компанії. Особливу увагу приділено фінансовим результатам роботи ТОВ «Нова Пошта» за 2023 рік, які свідчать про ефективність обраної стратегії. Доведено, що ТОВ «Нова Пошта» є одним із лідерів галузі транспорту і пошти в Україні та успішно конкурує з державними компаніями, що мають давню історію та монопольне становище на ринку. На основі проведеного аналізу запропоновано рекомендації щодо подальшого розвитку та посилення позицій компанії на міжнародному ринку. Зокрема, пропонується збільшити географію присутності, розширити спектр послуг, продовжити цифрову трансформацію, формувати партнерства та альянси, підвищувати ефективність операцій, посилювати бренд та готувати кадри.
Біографії авторів
Людмила Безтелесна, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
д.е.н., професор
Сергій Жданюк, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня
Володимир Василів, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне