АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЛОКАЛЬНОГО РИНКУ АВТОМОБІЛЬНИХ АКСЕСУАРІВ

Автор(и)

  • Богдан Стасюк Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0002-0859-5681

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve2202522

Ключові слова:

аналіз, ринок, автомобільні аксесуари, ціна, фактори впливу, управлінські рішення, ємність ринку, витрати

Анотація

Проаналізовано ринок автомобільних аксесуарів в Україні і в локальному ринку м. Рівного, його перспективи функціонування та основні фактори появи змін. Вказані впливи та залежності відповідного автоаксесуарного ринку, його розвитку, а також поточні можливості функціонування бізнесу в цій галузі. Просегментовано  споживачів цього ринку та досліджено структуру, яка є мінливою, проте може допомогти при короткостроковому визначенні ємності автоаксесуарного ринку. Стан та тенденції ринку автомобільних аксесуарів, виходячи з даних про зростаючі обсяги продажів автомобілів у 2021–2024 роках, є достатньо обнадійливими та сприятливими для ринку аксесуарів та їх споживання, оскільки вони лінійно взаємопов’язані. Обсяги продажів автомобільних аксесуарів на відповідному ринку Рівного за останні два роки зріс на 15%. Це зумовлено як збільшенням наявної кількості автомобілів, так і розширенням асортименту аксесуарів, їх просуванням, доступністю різноманітних точок продажу – від традиційних роздрібних магазинів до різноманітних інтернет-магазинів. Ринок автомобільних аксесуарів продовжить своє зростання через підвищення інтересу людей до власної безпеки та комфорту, тяжіння до власної індивідуалізації в нових трендах, а також через збільшення кількості автомобілів у місті та й в країні переважно з вторинного ринку, які потребують осучаснення, а інколи й модернізації. Саме тому аксесуари є незамінними. Розширення асортименту та поява нових брендованих товарів на ринку спонукають попит. Запропоновано декілька підходів визначення ємності ринку автоаксесуарів та відповідні методики. Виходячи з проведеного аналізу, цей ринок можна розглядати як ринок можливостей, тобто потенційно є хороші перспективи до темпів зростання ринку автоаксесуарів. Зважаючи, що термін служби автомобілів досить тривалий, а їх сумарна кількість щорічно зростає, то і потреба в аксесуарах теж збільшується. Аналіз вказує на потреби в підготовці відповідних фахівців для цього ринку з метою реалізації різних інвестиційних проєктів та ухвалення різнопланових управлінських рішень.  

Біографія автора

Богдан Стасюк, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

старший викладач

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-04

Номер

Розділ

Статьи