інтегровані маркетингові комунікації, штучний інтелект, підприємство, аналіз даних, персоналізація, автоматизація
Анотація
У статті здійснено дослідження переваг та викликів використання інструментів штучного інтелекту в комплексі інтегрованих маркетингових комунікацій підприємств. За результатами аналізу еволюції інтегрованих маркетингових комунікацій сформовано дефініцію ІМК в умовах цифрової трансформації. Систематизовано онлайн- та офлайн-інструменти ІМК, а також сформовано концепт використання ШІ у комплексі ІМК. При цьому серед ключових можливостей використання ШІ в комплексі маркетингових комунікацій здійснено оцінку інструментів аналізу даних, персоналізації та автоматизації. Надано рекомендації щодо оптимізації використання ШІ в ІМК підприємств з урахуванням сучасних ринкових умов і технологічних тенденцій.
Біографії авторів
Ірина Оплачко, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
к.е.н., доцент
Роман Гаврон, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня