цемент, виробництво цементу, підприємство, сталий розвиток, звітність зі сталого розвитку, корпоративна соціальна відповідальність
Анотація
В статті здійснено контент-аналіз звітності зі сталого розвитку підприємств з виробництва цементу. Ідентифіковано ключові вектори взаємодії із суспільством, визначено рівень інтегрованості соціального та екологічного виміру у стратегічне управління підприємством. Домінантними термінами в 2024 році були «financial», «management», «performance», «sustainability», «group», «emissions», «employees». Відтак саме на цих аспектах зосереджена увага підприємств з виробництва цементу у звітності зі сталого розвитку.
Біографія автора
Олександр Каспрук, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне
здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня