МЕТОДИ БІЗНЕС-ДІАГНОСТИКИ ПОТЕНЦІАЛУ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

  • Тетяна Кузнєцова Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0003-2261-2019
  • Тетяна Адамчук Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0001-7774-9018

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve1202417

Ключові слова:

потенціал підприємства, потенціал підприємства, діагностика потенціалу, діагностика потенціалу, методи діагностики, методи діагностики, етапи бізнес-діагностики, етапи бізнес-діагностики, процес діагностики, процес діагностики

Анотація

У статті досліджено особливості здійснення бізнес-діагностики підприємства. Визначено етапи діагностики при поетапному дослідженні. Розглянуто особливості методичного забезпечення бізнес-діагностики потенціалу підприємства. Встановлено методи оцінки конкурентоспроможності потенціалу та окремих його складових. Визначено найбільш оптимальний процес здійснення бізнес-діагностики потенціалу підприємства.

Біографії авторів

Тетяна Кузнєцова, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., професор

Тетяна Адамчук, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

ст. викладач

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-29

Номер

Розділ

Статьи