ОЦІНКА ПРОЦЕСІВ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ САЛОНУ КРАСИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve120245

Ключові слова:

цифрова трансформація, стратегії цифрової трансформації, цифрове управління

Анотація

Вивчено теоретичні основи цифрової трансформації управління в організації, охарактеризовано показники оцінки ефективності. Проведений аналіз даних підтверджує гіпотезу про зростання прибутковості організації від цифрової трансформації управління. Встановлено, що прибуток організації в сфері краси зріс на 9300 дол. США. протягом 2022–2023 рр., а середній темп росту становить 13,3%, при цьому витрати на цифрову трансформацію управління зросли на 7,1%. Це свідчить про те, що витрати на цифрові інструменти зростали меншими темпами порівняно зі зростанням прибутку на 1,9 рази. Встановлено, що при зростанні обсягу реалізації послуг пропорційно збільшуються змінні витрати, а постійні витрати на цифрову трансформацію управління залишаються відносно незмінними, тому збільшення прибутку при зміні обсягу наданих послуг краси зростав. Сформовано рекомендації з удосконалення реалізації стратегіїоцифрованих рішень. Стратегія оцифрованих рішень дозволяє трансформувати те, що вже продається, тобто інтегрує продукти та послуги в цифрові рішення, в результаті вони допомагають вирішувати проблеми клієнтів, а також додають цінність протягом усього життєвого циклу. Запропоновано напрями трансформації бізнес-моделі, зміщуючи основнийпотік доходів від трансакційних продажів до складних, ціннісних пропозицій, які приносять регулярний дохід. Стратегія оцифрованих рішень дозволить салону краси масштабуватись не тільки офлайн, а й онлайн. Далі необхідноавтоматизувати різні процеси в салоні краси, такі як бронювання, розклад, інвентаризація та фінансовий облік. Це допоможе уникнути помилок, зменшує витрати часу, сприяє ефективному використанню ресурсів. Вартозбільшити онлайн-присутність та маркетинг, завдяки діджиталізації, салон краси має власний вебсайт та присутність в соціальних медіа.  Щоб покращити взаємодію з клієнтами, впроваджено цифрові інструменти, які дозволяють зручно спілкуватися з клієнтами через електронну пошту, соціальні медіа та месенджери. Можна надсилати підтвердження бронювання, нагадування про заплановані візити та збирати відгуки через онлайн-анкети. Це покращує комунікацію з  клієнтами, забезпечує більш персоналізований підхід і допомагає вирішувати їх запити та побажання швидше.Цифрова трансформація управління організацією в сфері краси забезпечила зростання прибутковості. Ці дані  підтверджують значущість і важливість інвестування в цифрові інструменти управління, оскільки вони сприяють зростанню доходів та підвищенню прибутковості організації. Таким чином, ефективне використання цифрових технологій у бізнес-процесах може стати ключовим фактором успіху та конкурентоспроможності компанії. 

Біографії авторів

Наталія Вавдіюк , Луцький національний технічний університет

д.е.н., професор

Ігор Констанкевич, Луцький національний технічний університет

здобувач вищої освіти третього (освітньо-наукового) рівня

Марія Городнюк, Луцький національний технічний університет

здобувач вищої освіти другого (магістерського) рівня

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-03-29

Номер

Розділ

Статьи