СОЦІАЛЬНЕ ПІДПРИЄМНИЦТВО: ТЕОРЕТИКО-ПРАВОВИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

  • Галина Юрчик Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне https://orcid.org/0000-0003-1013-6940

DOI:

https://doi.org/10.31713/ve4202335

Ключові слова:

соціальне підприємництво, соціальне підприємство, соціальна місія, соціальна цінність

Анотація

У статті узагальнено основні підходи до визначення поняття «соціальне підприємництво». Проаналізовано основні законодавчі аспекти щодо трактування, організаційно-правових форм ведення і регулювання соціального підприємництва в Україні та державах ЄС. Проведено порівняння понять та характеристик традиційного підприємництва, соціально відповідального бізнесу та соціального підприємництва. Узагальнено позитивні та негативні характеристики і наслідки соціального підприємництва. Визначено основні перешкоди для розвитку соціального підприємництва в Україні. 

Біографія автора

Галина Юрчик, Національний університет водного господарства та природокористування, м. Рівне

к.е.н., доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-29

Номер

Розділ

Статьи